כבוד לעיר לוד: איציק אברמוביץ' נבחר למאמן השנה בישראל

כבוד גדול לעיר לוד, והוכחה נוספת להיותה של העיר לוד אימפריה של ספורט ועדה ציבורית בראשותו של רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים ויו"ר הוועדה לתרבות וספורט במרכז השלטון המקומי, קיבלה את המלצתו של ראש אגף הספורט, מאיר אליהו, ובחרה במאמן הראשי של מרכז הטניס שולחן של לוד, איציק אברמוביץ', כמאמן הספורט המצטיין הארצי לשנת 2024, בקטגוריה "קידום מקצועי של ענף הספורט" טקס הענקת תעודת ההצטיינות ייערך במשכן הכנסת, ביום ג', י"א חשוון, 12 בנובמבר 2024

לאחרונה, החליטה הנהלת איגוד המאמנים לקיים אירוע שנתי מרכזי – "יום המאמן", במסגרתו יוכרז על בחירת מאמנים מצטיינים בארבע קטגוריות, על-ידי ועדה ציבורית. מטרת האירוע: להעלות לסדר היום הציבורי את חשיבותם של המאמנים והמאמנות בכל ענפי הספורט והפעילות הגופנית המחנכים את דור העתיד, ותורמים להתפתחותם התקינה של צעירים וצעירות בישראל, תוך הטמעת ערכים חינוכיים חיוניים, ומתן במה והוקרה לפועלם.

אמות המידה שעמדו לנגד עיני הוועדה לבחירת מאמנים מצטיינים:

א. קידום פעילות חינוכית באמצעות הספורט – מאמנים אשר משלבים פרויקטים חינוכיים משמעותיים במסגרת פעילותם הספורטיבית.

ב. חדשנות בשיטות אימון – מאמנים אשר משלבים אמצעים חדשניים ושיטות או אמצעי אימון חדשניים במסגרת עבודתם.

ג. קידום מקצועי של ענף הספורט – מאמנים אשר הצליחו לקדם מקצועית משמעותית את ענף הספורט שלהם במסגרת עבודתם.

ד. פרס מפעל חיים – אותות הוקרה יחולקו למאמנים ותיקים, אשר השקיעו את מירב שנות הקריירה בקידום ענף ספורט בתחומם ואשר תרמו להתפתחותו במרוצת השנים.

איציק אברמוביץ': בחירה מוצלחת של מאמן מסור, משקיען ומקצוען

אין תושב בלוד, שלא מכיר את אהבתם הגדולה של משפחת אברמוביץ' לספורט בכלל ובמיוחד לענף הטניס שולחן, או כפי שהוא נקרא בלשון עממית: פינג פונג. זה התחיל עם האב שלמה, שנקרא בפי כל מכריו "שלוימה", אשר "ייבא" ללוד את חיבתו לענף עוד מימי עלומיו ברומניה. אברמוביץ' עלה לארץ כילד, התיישב בלוד, ומאז הוא שומר אמונים ללוד. שלוימה היה בעבר חבר מועצת העיר ועד היום הוא פעיל ציבור. לאחרונה הוא נבחר ליו"ר התאחדות עולי רומניה בישראל. את אהבתו לטניס שולחן הוא העביר בירושה לבנו הבכור איציק, שהיה לאחד מהשחקנים המצטיינים בארץ, והיום נחשב לאחד המאמנים הטובים בענף.

ברבות השנים התפרסמו על איציק אברמוביץ' אין ספור כתבות בעיתונות הספורט הארצית, המהללות ומשבחות את כישוריו כשחקן וכמאמן. הוא נחשב לאחד מטובי המאמנים בארץ ובעולם. זאת, בין היתר, בזכות ידיעת עקרונות המשחק על בוריים, הבסיס האיתן שהקנה לו אביו מגיל צעיר, כישרון מולד, חכמה, מוטיבציה, מחויבות ויכולת לזהות כוכבים בפוטנציה.

כך לדוגמה, בזכות יכולות הניבוי והזיהוי הנדירות שלו, הצליח אברמוביץ' "לשלוף" את אלישבע גבריאלוב בגיל 10 מעולם הכדורגל, ובתוך כ-4 שנים, בעודה נערה צעירה, הפך אותה לאחת משחקניות הפינג פונג הטובות בארץ. כל המבינים בענף, צופים שכבר בעתיד הקרוב, היא תגיע לטופ העולמי.

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת ספורט לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן