כבוד למודיעין: תכירו את סגן א’

טקס סיום קורס טיס מספר 186 נערך בבסיס חיל-האוויר בחצרים ובו הוענקו כנפי טיסה לבוגרי ובוגרות הקורס. בין המסיימים, סגן א’, בן 21 ממודיעין, מסיים את קורס טיס 186 כטייס קרב

טקס סיום קורס טיס מספר 186 נערך בבסיס חיל-האוויר בחצרים ובו הוענקו כנפי טיסה לבוגרי ובוגרות הקורס.

את קורס הטיס סיימו השנה 33 צוערים וצוערות, מתוכם שתי נשים ו31 גברים, אשר עמדו על רחבת המסדרים במעמד קבלת כנפי הטיסה.

המסדר הנוכחי נערך בסימן 75 שנות לוחמה אווירית ועוצמה ישראלית. כנהוג, בטקס יתקיים מפגן אווירי מרשים עם מגוון כלי הטיס של חיל-האוויר. הטקס יתקיים במעמד נשיא המדינה, ראש הממשלה, שר הביטחון, ראש המטה הכללי, מפקד חיל האוויר, מפקדים נוספים ומשפחות הבוגרים.

בין המסיימים, סגן א’, בן 21 ממודיעין, מסיים את קורס טיס 186 כטייס קרב.

לסגן א’ אחות קטנה בת 18 מתגייסת למשקית בקרה אווירית. לסגן א’ בת זוג כבר 4 שנים, הכירו כאשר עבדו ביחד, כיום היא מדריכת סימולטור במסוקים. ההורים של סגן א’ נולדו שניהם בצרפת ועשו עלייה, סגן א’ הוא דור ראשון בארץ ודובר צרפתית.

מתחביביו של סגן א’, לקרוא ולשחק כדורגל, סגן א’ אף שיחק באופן מקצועי כדורגל והיה בקבוצה מקצועית עד כיתה י”א.

סגן א’ למד בתיכון במודיעין שם הרחיב את מגמות כימיה ומחשבים. במסגרת הקורס עשה סגן א’ תואר בניהול מערכות מידע.

סגן א’ מספר על הקורס מבחינה חברתית: “בקורס אומרים לנו הרבה להיות חברים טובים אחד של השני ושמים דגש על זה, בנוסף גם יש פה תחרות בין אנשים, אבל זו תחרות בריאה וטובה שצריכה להיות פה, בסוף אנחנו יודעים שצריך להיות חברים טובים ועדיין לעמוד בציפיות של הקורס”. סגן א’ מספר על האווירה במגמת קרב: “שמחתי מאוד להיות משובץ במגמה, העבודה היא לא קלה בכלל ומאוד אינטנסיבית אבל זו התחושה שאני במקום הכי טוב שאני יכול להיות בו ובהתאם לכך אני וכל החברים שלי משתדלים לעשות את הכי טוב שלנו כדיי להצליח”.

על רגע משמעותי בקורס מספר סגן א’ אודות שבוע המילוט בשלב הבסיסי וטיסת הסולו הראשונה: “בשבוע המילוט הייתה לי התמודדות עם קושי מאוד גדול, יש הרבה שטח וסיבולת שצריך לפתח, היה קשה אבל יש לי חוויות מאוד גדולות משם וזה בנה בי תחושת מסוגלות גבוהה. בנוסף, טיסת הסולו הראשונה גם בשלב הראשוני וגם בשלב המתקדם, הטיסות הראשונות שעשיתי לבד, זה היה לא קל, הרבה מחשבות רצות שאתה לבד בקוקפיט, אבל בסוף סיימתי את זה בהצלחה”.

סגן א’ מסכם שלוש שנים בקורס טיס: “תחושת אחריות שנבנית ותחושת מסוגלות שבונים במהלך הדרך בקורס. הקורס מלמד אותך על המשמעות של אחריות ובעיקר על לקיחת אחריות. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי ומודה על כל הרגעים שעברתי בקורס”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן