יש קואליציה באור יהודה לליאת שוחט

“יש לנו קואליציה מגוונת, איכותית וכזו שרואה את התושבים לפני עצמם תוך מענה לכלל הקהלים והמגזרים בעיר.”

יש קואליציה באור יהודה לליאת שוחט – כוללת 11 מ-15 חברי מועצת העיר

הקואליציה החדשה שתשרת את העיר ב-5 השנים הקרובות תכלול את סיעת אור חדש בראשות ליאת שוחט, מחל, ש”ס, הציונות הדתית וסיעת יחד. שוחט: “הקואליציה הזו מגוונת, איכותית וכזו שרואה את התושבים לפני עצמם תוך מענה לכלל הקהלים והמגזרים בעיר”

עם סיום הבחירות, שבהן הוכרע כי ליאת שוחט נבחרה לראשות העיר אור יהודה עם תמיכה רחבת היקף שהגיעה למימדים של כ-70 אחוז, כעת אפשר לבשר שיש לעיר קואליציה חדשה שתכלול 11 מתוך 15 חברי מועצת העיר.

הקואליציה החדשה תרכיב 5 מתוך 8 הסיעות שנכנסו למועצת העיר – סיעת “אור חדש” בראשות ליאת שוחט, מחל בראשות משה פטל, ש”ס בראשות הרב בוריס יצחקוב ושלמה זלמן סיונוב, הציונות הדתית בראשות יוסי סויד ויוגב אליעזר וסיעת יחד בראשות ז’אנה כהן.

ראש העיר, ליאת שוחט, שנכנסה אל קדנציה שלישית עם סיומם של הבחירות, מציינת:

“יש לנו קואליציה מגוונת, איכותית וכזו שרואה את התושבים לפני עצמם תוך מענה לכלל הקהלים והמגזרים בעיר. אנו ממשיכים לעבוד עבור תושבי אור יהודה. אני בהחלט לא פוסלת להרחיב את הקואליציה בהמשך עם שותפים נוספים.

“הקואליציה הזו היא מאחדת”, ממשיכה ראש העיר. “למרות השונות שקיימת בינינו, היא מייצגת את כל המגזרים והרבדים בקהילה. כפי שאמרתי לפני 3 שבועות, כל מי שאשתכנע ששם את טובת העיר לפני טובתו האישית, יהיה חלק מהעשייה ב-5 השנים הקרובות. זו זכות לשרת את התושבים מהקואליציה, לקחת על הכתפיים תפקידים ולממש את השליחות שאליה כולנו יצאנו לדרך. אני גאה בשותפים, חלקם חדשים וחלקם ותיקים, ובטוחה שנכונו לנו הצלחות רבות. יש לנו על השולחן עשרות תוכניות ופרויקטים להניע ולקדם ואני שמחה שיש סביבי את האנשים הנכונים למשימה. אני מאחלת לכולנו 5 שנים פוריות”.

ביום שלישי הבא, 26 במרץ, תתקיים ישיבת מועצת עיר חגיגית ראשונה בהיכל התרבות, במהלכה יושבעו 15 חברי מועצת העיר וכן תתקיים פרידה מרגשת מחברי המועצה שמסיימים את תפקידם.

ישיבת המועצה החגיגת תשודר החל מהשעה 19:00 בערב בדף הפייסבוק של עיריית אור יהודה.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן