ישיבת מועצת העיר החלה. בין הנושאים שידונו: הצגת תקציב חוויות ואישור מבקר העיריה נפתלי אקרמן

נפתלי אקרמן|20170222_184447(0)|20170222_184444|20170222_185633|20170222_185629|20170222_191720

בשעה שש בערב (רביעי) נפתחה ישיבת מועצת העיר ה44 בקומה השישית שבעיריית רחובות.

בין היתר ידונו חברי המועצה במספר נושאים לרבות אישור הפרוטוקולים משתי הישיבות הקודמות, סקירה אודות פעילות שבוע הגישור, הצגת תקציב רשת חוויות לשנת 2017, עדכון משרות – תקציב 2016, אישורו של נפתלי אקרמן אשר הגיע לישיבה כמבקר העירייה ונציב פניות הציבור החדש והארכת שירות לעובדת אשר הגיעה לגיל פרישה.

נפתלי אקרמן, המבקר החדש ולצידו מיכל דגן, היועצת המשפטית של העיריה
נפתלי אקרמן, המבקר החדש ולצידו מיכל דגן, היועצת המשפטית של העיריה

אקרמן הציג את עצמו, לרבות עיסוקיו ונסיונו המקצועי. מלול הודיע כי הוא יתחיל את עבודתו ב1 במאי. עודד עמרם התלוצץ ואמר לאקרמן: “אם תגדל שפם – אתה דומה למבקר הקודם קופי ואני מקווה שתצליח כמוהו”.

בין המשתתפים בישיבה גם נציגי מחאת הזבל בהנהגת קייסי חזי אשר דורשים התקדמות בנושא הניקיון בעיר. בתוך כך יצוין כי הבוקר נקבעה פגישה בנושא עם מנכ”ל העירייה דורון מילברג, והיא מיועדת לעוד שבועיים.

רחמים מלול. ניהל ישיבה מעניינת, באווירה טובה
רחמים מלול. ניהל ישיבה מעניינת, באווירה טובה

בתחילת הישיבה הודיע מלול כי תשובות לשאילתות של חבר האופוזיציה אביב איטח אשר ביקש בין היתר לחשוף את נתוני ההכנסה מחניות “כחול לבן” ויחסם באחוזים לעומת כלל הדוחות – יינתנו בישיבה הבאה או בכתב.

חנניה קורש, סמנכ”ל ביטוחים ונכסים ואליצור זרחי, מנהל ביטחון וחירום השיבו לשאלותיו. מלול השיב בכעס לאיטח שהתעקש לקבל תשובות: “הפקודה אומרת שאני יכול להשיב תוך חודש ואני לא צריך להתנצל על כך. קיבלתי את השאילתא והיא נמסרה לאסוף נתונים ולתת לך”.

חבר האופוזיציה, אביב איטח, בישיבת המועצה הערב
חבר האופוזיציה, אביב איטח, בישיבת המועצה הערב

כמו כן ביקש איטח לבחון האם קיימים קריטריונים לשימוש של גורמים חיצוניים במקלטים ציבוריים ואף יציע להוריד את ההחלטה למנות רב נוסף בשכר מסדר היום וביטול ההחלטה של מועצת העיר משנת 2001.

בסוגיה הרב יציין כי שר הדתות דוד אזולאי כבר שלח מכתב לראש העיר ובה ציין כי יש לאשר ולהעביר פעולה זו מחדש במועצה בשל הזמן שחלף.

יניב מרקוביץ', הציג את פעילות חוויות והעניק תשובות לשאלות חברי המועצה
יניב מרקוביץ’, הציג את פעילות חוויות והעניק תשובות לשאלות חברי המועצה

בהמשך הישיבה מלול שיבח את יו”ר דירקטוריון חוויות, עו”ד יניב מרקוביץ’ ועובדי הרשת על העבודה המסורה. מרקוביץ’ הציג בפני חברי המועצה את תקציב הרשת לשנת 2017 ואת הפעילויות הצפויות, נשאל שאלות על ידי חברי המועצה בעיקר אודות מחירי הקייטנות והצהרונים.

מרקוביץ’ השיב: “מעולם לא היה ילד או ילדה שביקשו להירשם לחוג, לפעילות או לקייטנה ואמרנו להם ‘אתם לא נכנסים’ אז אם המחיר יהיה גבוה בשקל, שניים או שלושה למי שיכול וזה יכול לסייע לנו בכך שאני יודע שלא שלחנו ילד הבייתה – מבחינתי זה בסדר. אציין שכל הכסף בא מהציבור וחוזר לציבור”.

מלול שיבח מספר פעמים את פעילות חוויות ואמר כי “התפתחות של רשת חוויות היא אדירה, כמעט ברוב השכונות נפתחו מועדונים עם פעילות ענפה ואיכותית שמובילה רשת חוויות”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן