ישיבת מועצת העיר אילת תתקיים היום

ישיבת מועצת עיר מן המניין תתקיים ביום רביעי הקרוב, (9.10.24), בשעה 18:00 בחדר הישיבות בבית התמר. הדיון יועבר בשידור חי בערוץ היוטיוב של העירייה. 

ישיבת מועצת עיר מן המניין תתקיים ביום רביעי הקרוב, (9.10.24), בשעה 18:00 בחדר הישיבות בבית התמר. הדיון יועבר בשידור חי בערוץ היוטיוב של העירייה. 

על סדר היום:

ראש העירייה:

  • עדכונים
  • דקלה ספיר מנצור (תושבת העיר אילת), בתו של החטוף בעזה שלמה מנצור
  • נסיעת סגנית ומ"מ ראש העירייה – בטי סימלמיץ, לשטרסבורג (איחוד אירופי – קבלת פרס משימה לאילת)

מזכירות העירייה:

  • אישור פרוטוקולים: ועדת שמות לרחובות והנצחת אישים מס' 1/24, ועדת שמות לרחובות והנצחת אישים מס' 2/24, ועדת בריאות מס' 1/15, ועדת צעירים מס' 1/24, ועדה לשימור אתרים מס' 1/15, ועדת רווחה וביטחון חברתי מס' 1/24, ועדה למיגור אלימות מס' 2/24, ועדה לבטיחות בדרכים מס' 2/15/24, ועדה לקידום מעמד הילד מס' 1/24, ועדה מקצועית לאישור תמיכות מס' 3/24, ועדה להקצאת קרקעות ומבנים ללא תמורה ובתמורה סמלית מס' 2/24, ועדת הנחות במיסים מס' 1/24, ועדת מל"ח וביטחון מס' 2/24
  • ועדות רשות וחובה: עדכון ועדות.

גזברות:

  • אישור תב"רים. 
  • בהתאם לסעיף 203 (א) לפקודת העיריות (נוסח חדש) תשכ"ד 1964, אישור העברה מסעיף לסעיף בתקציב העירייה המאושר לשנת 2024.
  • אישור שינוי זכות חתימה – חשבון תשלומי הורים – בבי"ס רבין 

לשכה משפטית:

  • אישור המועצה להוספת נושא לתיקון לצו עבירות הקנס, שנדון ואושר בישיבת מועצה מן המניין 21-14 מיום 25.12.19, כך שיירשם כי בפרט 27 בצו עבירות הקנס של אילת – חוק עזר לאילת (החזקת בעלי חיים) התשס"ז – 2007-תשונה דרגת הקנס לגבי סעיף 3 (ו) מדרגה ב' לדרגה א'. כל שאר הסעיפים המצויים בפרט זה בצו יישארו בדרגה ב'.

תנאים להחזקת בעלי חיים: (א) מחזיק בעל חיים, יחזיקו בתחום השיפוט של העיריה באופן שלא ייגרם מפגע או מטרד לציבור. (ב)  מחזיק בעל חיים ישמור על ניקיונו ועל ניקיון מקום החזקתו ויעשה כל הדרוש למניעת הופעת מחלות ונגעים והתפשטותם. (ג) מחזיק בעל חיים לא יאפשר לבעל החיים לשוטט בלא השגחה בתחום השיפוט של העירייה. (ד) נמצא בעל חיים משוטט חופשי בתחום השיפוט של העיריה או כשהוא מוחזק בניגוד להוראות חוק עזר זה או כשאינו בשליטת בעלו, רשאי הרופא הווטרינר לתפסו ולהעבירו למכלאה על חשבון המחזיק או למכרו או להשמידו, לפי שיקול דעתו הבלעדי. נמכר בעל חיים בידי העיריה, תימסר התמורה למחזיק לאחר שנוכו ממנה ההוצאות שנגרמו לעירייה  לעניין קיום הוראות סעיף זה. (ה) לא יתיר מחזיק לבעל החיים לעשות את צרכיו ברחוב או במקום פרטי שאינו בבעלות מחזיק בעל החיים שלא ברשות בעליו של המקום הפרטי. (ו) עשה בעל חיים את צרכיו בתחום מקום כאמור בסעיף קטן (ה), חייב המחזיק לאסוף את הגללים מיד.

משאבי אנוש:

  • אישור פרוטוקול להיתר לעבודה נוספת  – בדלתיים סגורות.  

 

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן