יריד תרבות, אמנות ומורשת יוצאי אתיופיה ביבנה 

ערב נפלא של אמנות, תרבות ומורשת יוצאי אתיופיה במרכז רייך

יריד אמנות, תרבות ומורשת יוצאי אתיופיה נערך השבוע במרכז רייך ברחוב הדרור ביבנה בהשתתפות תושבים ואורחים רבים. היריד שילב אמנות, תרבות ומורשת ייחודיים לקהילה, במסגרת שיתוף פעולה בין גלריה הסדנה לאמנות בעיר ומרכז תרבות בני רייך ליוצאי אתיופיה. מדובר בפלטפורמה נפלאה לחיבור והתנסות בין תרבויות ולחשיפת תרבות ואמנות פורצת דרך.

האירוע התקיים במעמד ראש העיר, רועי גבאי והמשנה לראש העיר, שחר סימנה, הרואים חשיבות בעידוד קהילות והענקת אפשרות לביטוי אמנותי ותרבותי ולהשקפות פולקלוריסטיות מגוונות. בעקבות ההצלחה ביקש ראש העיר להרחיב ולקיים ערבים מסוג זה בשכונות נוספות בעיר. ראש העיר הביע את הערכתו למארגנים, לגדעון ג’מבר מנהל מרכז תרבות, לרוני ראובן מנהל סדנה לאומנות, לאלסה טגניה מפיקת האירוע, לאומניות ולאומנים ולקהל הרחב.

 

היריד הציע מגוון פעילויות, החל מביקור בתערוכת אמנות עכשווית של אומניות ואמנים יוצאי אתיופיה, מאכלים מסורתיים , מחברי סיפורים וסופרים, תצוגת בגדי מעצבים ייחודיים וסדנאות יצירה בהן יכלו המשתתפים להתנסות בסריגה, כמו גם נהנו ורקדו מהופעות מוזיקליות.

“אירוע זה הוא לא רק חגיגה תרבותית, אלא גם הזדמנות לחיבור בין קהילות ולהעמקת ההבנה התרבותית”, אמר מנהל מרכז תרבות גדעון ג’מבר.

מנהל הסדנה לאמנות, רוני ראובן ואלסה טגניה הביעו את תודתם והערכתם לראש העיר על התמיכה ועידוד להצלחת הערב בפרט ובכלל בכל נושא שאנחנו חולמים לקדם והודו למנכ”ל הרשת, שי אלקלעי על התמיכה, לדובר העירייה, אריאל הלר, לגילי צמח מנהל מחלקת אירועים, לענבל בועז חברת מועצה מחזיקת תיק צערים וקהילה על התגייסות, למתנדבת רחל שווילי, צוות הסדנה וצוות מרכז תרבות, אביבה קבדה וטזטה שהנחו את הערב במקצועיות, ללהקת ג’לובל בניהולו דלי עומרי, נדבהבר הסקספוניסט, אהובה ודיג’י שמואל קסהון.

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הקהילה האתיופית לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן