יריד התעסוקה לצעירים חוזר הקיץ למודיעין

מחלקת הצעירים של אגף חברה, נוער וצעירים בשיתוף מנהלת אופק יקיימו את יריד התעסוקה של מודיעין מכבים רעות במתחם הספייסמוד ב-20.7

ביום חמישי הבא, 20.7.23, תקיים מחלקת הצעירים של אגף חברה, נוער וצעירים בשיתוף מנהלת אופק את יריד התעסוקה של מודיעין מכבים רעות במתחם הספייסמוד. 

היריד מתקיים זו הפעם השנייה בהמשך לתוכנית העירונית לייצר חיבור בין חברות שונות לתושבי העיר בכלל ולצעירי העיר בפרט, בדגש על משרות ומקומות עבודות קרובים לבית. כך שהיריד ייתן מענה לפער בין העסקים אשר מחפשים עובדים תושבי העיר לבין תושבים אשר מחפשים עבודות קרובות לעיר.

בשונה מהיריד הקודם, הפעם נוספו חברות גדולות אשר נמצאות גם מחוץ לעיר ומציעות מגוון רחב יותר של משרות המיועדות לקהל הצעיר החל מחיילים משוחררים, דרך סטודנטים ועד בוגרי תואר ראשון. 

בין החברות אשר ישתתפו ביריד ניתן יהיה למצוא את: אל על, רשות שדות התעופה, פטוריז, T&M, לורד סנדוויץ, מטב ועוד. בנוסף, ביריד לוקחת חלק לשכת התעסוקה המקומית אשר תציג ביריד משרות נוספות המיועדות לקהל היעד.

היריד יתקיים במתחם הספייסמוד במרכז התחבורה, בין השעות 16:00 – 19:00, הכניסה חופשית!

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן