ירושלים: תקף עוברת אורח, ביצע בה עבירות מין ונעצר על ידי השוטרים

תקף עוברת אורח, ביצע בה עבירות מין ונעצר על ידי השוטרים: שוטרי מחוז ירושלים עצרו אמש חשוד שתקף וביצע עבירות מין בעוברת אורח שהלכה לתומה בשכונה בצפון העיר ירושלים.

אירוע חריג בירושלים >>

בימים האחרונים, התקבל דיווח במוקד המשטרה על חשוד שביצע עבירות מין בעוברת אורח שעשתה דרכה לתומה בשכונה בצפון העיר. מיד עם היוודע המקרה, הגיעו שוטרי תחנת שלם ממחוז ירושלים אל המקום וערכו סריקות אחר החשוד ובמקביל, נפתחה חקירה במשטרה.

מחקירת המקרה עלה כי החשוד, ארב לעוברת האורח בעת שהלכה לתומה בשכונה, תקף אותה מאחור, הניח את ידו על פיה וביצע בה עבירות מין. האישה פרצה בשל כך בצעקות לעזרה ולמרבה המזל, עובר אורח שנכח בסמוך הבריח את החשוד שנמלט.

במסגרת החקירה, הצליחו חוקרי תחנת שלם להתחקות אחר זהות החשוד והוא אותר אמש ונעצר על ידי השוטרים. החשוד (22, מזרח ירושלים) הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא.

במהלך היום (רביעי), החשוד יובא לדיון בבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה ובין היתר, במטרה לבדוק האם ישנם קורבנות נוספים למעשים מעין אלו של החשוד.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן