ירושלים: נר שביעי של חנוכה עם מאות מפונים בעלי צרכים מיוחדים

טקס הדלקת נר שביעי של חנוכה, באווירה מרגשת ומחממת לב, התקיים בהשתתפות מאות מפונים מאזורי הלחימה, רבים מהם עם מוגבלות פיזית, שמתארחים במלון ההחלמה של יד שרה ללא עלות ומקבלים מעטפת של סיוע ותמיכה.

ראש העיר ירושלים הדליק נר שביעי של חנוכה במלון ההחלמה של יד שרה עם מאות מפונים בעלי צרכים מיוחדים

במלון ההחלמה של יד שרה ‘ירמיהו 33’ בירושלים, נערך אמש טקס הדלקת נר שביעי של חנוכה, באווירה מרגשת ומחממת לב. האירוע היה מיוחד במינו, שכן השתתפו בו מאות מפונים מאזורי הלחימה, רבים מהם עם מוגבלות פיזית, שמתארחים במלון ללא עלות ומקבלים מעטפת של סיוע ותמיכה.

בטקס השתתפות אורחים ואישי ציבור, שבאו לחבק ולהדליק נרות עם המפונים, ולשתף אותם באור החג ביחד עם להקת הילדים פרחי ירושלים בניצוחו של חנן אביטל.

ראש העיר ירושלים, מר משה ליאון, הביע את התפעלותו מהרמה הגבוהה של האירוח ומהחשיבה והדאגה לכל פרט, כדי להקל על האוכלוסייה. הוא ציין כי עבורו השותפות עם יד שרה בסיוע למפונים היא סגירת מעגל, לאחר שכראש עיר הרב לופוליאנסקי הביא אותו לירושלים.

הרב אורי לופוליאנסקי, מייסד יד שרה, נשא תפילה לשלומם של החיילים והחטופים, ודיבר על המחויבות של יד שרה לסייע במיוחד לאוכלוסייה הסיעודית ובעלת הצרכים המיוחדים, ברוח ניצחון האור של חנוכה.
הרב לופליאנסקי הכריז על פתיחת קו חם חדש לחיילים, ביחידה לשיקום החייל ביד שרה, יחידה שמאגדת את מכלול שירותי יד שרה, תוך התאמה מיוחדת לפצועי צה”ל ומטרתה לאפשר להם לחזור לחיים מלאים ותקינים במהירות וביעילות.

חבר הכנסת יצחק קרויזר, יו”ר סיעת עוצמה יהודית, הביע התפעלות מההשקעה הרבה של יד שרה בתנאים הפיזיים ובאיכות חייהם של המפונים, והבטיח לתושבי הצפון שהמדינה תמשיך לפעול עד שתסיר את האיום הביטחוני ותאפשר להם לחזור לבתיהם ללא פחד.

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן