ירושלים: טקס הסרת הלוט מלוח ההנצחה לזכרו של אסיל סואעד ז”ל

רב סמל אסיל סואעד ז”ל נדקר ע”י מחבל בעת ביצוע בידוק ביטחוני באוטובוס במחסום שועפאט לפני שנה בדיוק ב-13.2.23.

טקס הסרת הלוט מלוח ההנצחה לזכרו של רב סמל אסיל סואעד ז”ל, שנדקר ע”י מחבל בעת פעילות מבצעית במחסום שועפאט לפני שנה בדיוק.

סיפורו של אסיל הוא סיפור על נחישות, גבורה ודבקות במטרה, שאפיינו את חייו וגם את סיפור נפילתו. אסיל היה לוחם מג”ב מלא בשמחת חיים, שתמיד סייע ונרתם לכל משימה. הוא אהב את השירות הצבאי שלו ונהרג כשהגן בגופו מפני פיגוע שעלול היה להתרחש.

מאז שהיה נער צעיר, חלם אסיל על שירות משמעותי ושאף להיות לוחם במג״ב, כמו רבים מבני משפחתו שתרמו ועדיין תורמים לביטחון המדינה במגוון רחב של תחומים וארגונים.

לכל אורך השירות, הצטיין אסיל ואף נבחר פה אחד על ידי מפקדיו לקבל תעודת הצטיינות לקראת יום העצמאות שעבר, שאותה קיבלה משפחתו לאחר נפילתו ובה נכתב כך: “לאורך כל שירותו אסיל התנהל במקצועיות תוך השקעה רבה בביצוע המשימות, בלט בתרומתו האישית והמבצעית לפלוגה. נפצע במהלך פעילות מבצעית במעבר שועפאט. על אף פציעתו חתר לנטרול המחבל ופעל באומץ לב על נפילתו”.

כאמור, רב סמל אסיל סואעד ז”ל נדקר ע”י מחבל בעת ביצוע בידוק ביטחוני באוטובוס במחסום שועפאט לפני שנה בדיוק ב-13.2.23. בטקס נכחו בכירי העיריה, בני משפחתו של אסיל ומכובדים נוספים.

מעיריית ירושלים נמסר: “עיריית ירושלים מוקירה את תרומתו של אסיל ז”ל לביטחון המדינה ומצדיעה לו. על רקע מלחמת חרבות ברזל, יש להדגיש כי מסירות הנפש של אסיל וחבריו יום יום בעבודת הביטחון למען אזרחי ישראל היא שמאפשרת לכולנו לקיים חיי שיגרה. תחושת האחריות, השליחות והמשמעות היו נר לרגליו בכל אשר פנה. אנו בטוחים שהאור הגדול של אסיל יאיר כאן לנצח. יהי זכרו ברוך.”

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארנון בוסנאי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן