ירושלים: חשוד נמלט וריסס גז מדמיע על פני השוטר שניסה לעצרו

שוטר 24/7: בעת ששהה במרכז המסחרי, הבחין הבלש מירושלים בחשוד נמלט מהמקום כשפריטי לבוש באמתחתו, ומאבטחים דולקים אחריו. הבלש נכנס מיד לפעולה ולמרות ניסיון לרסס את פניו בגז מדמיע מצד החשוד, השתלט ועצר אותו.

בסוף השבוע האחרון, שהה הבלש להנאתו ושלא במהלך עבודתו, בקניון בדרום העיר, עד שבשלב מסוים הבחין בתכונה שעוררה את חשדו במהלכה צעיר נמלט מבין כתלי הקניון כשפריטי לבוש בידיו ואחריו דלקו מאבטחי המקום.

הבלש החל אף הוא במרדף אחר החשוד תוך שצעק לעברו “עצור, משטרה” עד שבשלב מסוים החשוד שלף מכיסו מיכל תרסיס פלפל וניסה לבצע בו שימוש כלפי בלש המשטרה, ללא הצלחה. החשוד נעצר על ידי איש החוק והועבר לחקירה בסיוע עמיתיו אל תחנת המשטרה מוריה של מחוז ירושלים.

ביום שישי, הובא החשוד (18, מזרח ירושלים) בפני בימ”ש שלום לדיון שבסופו נעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו ב-4 ימים, עד לתאריך 16.9, לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות.

כמו כן, גם ערר על החלטה זאת מטעם סנגורו שנידונה אף היא באותו היום, נדחתה על ידי בימ”ש מחוזי תוך שציינה כב׳ השופטת מרים ליפשיץ פריבס- “החקירה אינה רק בעבירת רכוש, כי אם גם בעבירה של ניסיון תקיפה של שוטר, אשר יש בה משום מסוכנות”, והותירה את החלטת בימ”ש שלום על כנה, זאת על מנת לאפשר לחוקרי תחנת מוריה למצות את פעולות החקירה בעניינו.

משטרת ישראל תפעל בנחישות נגד עברייני רכוש הפוגעים בביטחון הציבור ורכושו, תוך איתורם של מעורבים בכך, מעצרם ומיצוי הדין עמם בתום הליך החקירה.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונה: מיכל תרסיס גז פלפל שנתפס ובו ניסה החשוד לבצע שימוש כלפי בלש המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן