ירושלים: גן אידלסון בשכונת רמות עבר שדרוג מקצה לקצה

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, חנך היום (ב’ 22/07) את שדרוג גן אידלסון בשכונת רמות

עיריית ירושלים, באמצעות חברת מוריה לפיתוח ירושלים, שידרגה את גן אידלסון המתפרש על פני שטח של כ-13 דונם.

במסגרת העבודות, הוחלפו וחודשו מתקני המשחקים לכלל טווחי הגילאים, הותקנה הצללה, שודרגו שבילי הגן והונגשו מעברים. כלל הגינון חודש ועבר שדרוג משמעותי. דגש הושם על שתילת מרבדי הדשא, עצים, צמחייה ופרחים ונוספו פינות ישיבה.

לטובת בטיחותם וביטחונם של התושבים הוצבו גם מצלמות ביטחון המחוברות למוקד העירוני. התאורה במרחב שודרגה, בין היתר, בהחלפת תשתית עמודים ופנסים והתאמתם לסטנדרטים החדישים.

לראשונה, ביוזמת אגף שפ”ע ועל מנת לנצל את שטחי הריצוף שעד כה לא היו מנוצלים, הוצבו בגן משחקי רצפה צבעוניים מדשא סינטטי. המדובר במשחקי חצר של פעם לילדים, המאפשרים להם לחוות את הקסם של המשחקים הישנים והמוכרים ובהם: קלאס, סולמות ונחשים, ים יבשה, מבוך ומשחקים נוספים להנאת הילדים, המשפחות והמבקרים בגן.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:

“אין מקום יפה ומשובב נפש יותר מגני משחקים מלאים בילדים. אין צליל נעים יותר לאוזן מצהלות ילדים מאושרים. עיריית ירושלים פועלת רבות בשנים האחרונות לחדש גם את גינות המשחקים לטובת הילדים, ההורים וכלל הציבור והללו מוצאים מקומות נעימים ומרווחים להנות בהם על הדשא יחפים וליהנות מיופים ומהאטרקציות שבהם. במסגרת המדיניות שאנו מובילים, ובאה לידי ביטוי בתכנית מסודרת ומקיפה, נגיע לכל גן וגינה, לכל פארק ואתר טבע עירוני ונחדש גם אותם מקצה לקצה לרווחת כלל התושבים והמבקרים בעיר.”

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תמונות גן: ארנון בוסאני | תמונה ראש העיר: רפי בן חקון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן