יקיר שינדלר: “קרית גת יקרה מידי”

לדבריו, “החוגים לילדים בקרית גת – יקרים מדיי. הבריכה העירונית – יקרה מדיי. המתקנים בספורטק – מאוד יקרים. הארנונה יקרה, ההיטלים השונים שמוטלים עלינו יקרים, המופעים שמגיעים לעיר יקרים, הצהרונים יקרים ולא פועלים עד 17:00 כמו שהם אמורים, הפכנו לקופה רושמת של העירייה”

המועמד לראשות העיר קרית גת, יקיר שינדלר טוען: קרית גת יקרה מדיי!

לדבריו, “החוגים לילדים בקרית גת – יקרים מדיי. הבריכה העירונית – יקרה מדיי. המתקנים בספורטק – מאוד יקרים. הארנונה יקרה, ההיטלים השונים שמוטלים עלינו יקרים, המופעים שמגיעים לעיר יקרים, הצהרונים יקרים ולא פועלים עד 17:00 כמו שהם אמורים. תושבי קרית גת, כולנו, הפכנו לקופה רושמת של העירייה שמתנהלת בצורה כלכלית שערורייתית ובמקום לנסות להקל עלינו ולספק לנו את השירותים שמגיעים לנו – פשוט שואבת מאיתנו עוד ועוד כספים שמי יודע לאן הם הולכים.

כך לא מתנהלת עיר חפצת חיים ששמה את תושביה במרכז ורואה בהם יעד להשקעה ולא מקור הכנסה. כראש עיר אני הולך להפוך את המשוואה הזאת על פיה – במשמרת שלי העירייה תשרת את התושבים ולא התושבים את העירייה.

אני יודע, אתם שבעים מהבטחות וממילים גבוהות. זה בדיוק מה שרוצה ההנהגה הנוכחית של העיר – שתאבדו תקווה, שתגידו “ככה זה”, שתשלימו עם הבינוניות הזאת ותמשיכו לשלם מחירים מופקעים. אז בואו קודם כל נחזור להאמין בעצמנו ובעיר שלנו ובעיקר בזה שמגיע לנו הרבה יותר. זה הבסיס לשינוי.

אני כבר שם, מאמין מאוד בפוטנציאל האדיר של קרית גת, בכם, ביכולת שלנו לשנות את המציאות. לצד האמונה, אני ושותפי שי זולדן ועוד רבים וטובים שמצטרפים בכל יום – מציעים גם פתרונות ישימים ואפקטיביים: אנחנו נפתח מקורות הכנסה אמיתיים: אזורי תעסוקה, מיזמים עירוניים, תוכניות בשיטת המצ’ינג מול משרדי הממשלה, מסלולים למשיכת מיזמים פרטיים ועסקים לעיר, וכמובן יצירת מנגנוני הכנסה מהנכסים הקיימים של קרית גת – זה מה שאמורה לעשות הנהגה שמשרתת את התושבים הרבה לפני שהיא שולחת את היד לארנק שלהם.

כמו שדאגתי כבר לביטול היטל השמירה, כמו שכבר דאגתי כראש תחום נוער וצעירים לשיעורים פרטיים חינם לתלמידים, כמו שהוספתי את מחירי התחבורה הציבורית וכמו שהקמתי מחלקה שהעניקה יעוץ משפטי ראשוני ללא עלות לתושבים ככה גם אמשיך ואדאג לכיס של התושבים. אנחנו לא נחיה יותר בקרית גת יקרה ובינונית. הימים האלה נגמרו.

תסתכלו מסביב, העיר שלנו לא מממשת אפילו 10% מהפוטנציאל העצום שלה. ברגע שאכנס ללשכת ראש העיר וביחד עם שותפי שי זולדן והצוות המעולה שמקיף אותנו אנחנו נפשיל שרוולים ונעבוד קשה כדי ליישם מדיניות שתפסיק את שיטת הפלסטרים ותעניק לעיר האהובה שלנו יציבות כלכלית לשנים קדימה – יציבות שתקל על הכיס של כולכם, שתשפר דרמטית את כל תחומי החיים ושתגרום לכולנו להיות גאים בקרית גת”.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-הבמה הפוליטית >> לחצו כאן

צילום: פייסבוק יקיר שינדלר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
3 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מני
מני
1 year ago

הבנאדם חי בסרטטטטטט

אריאל
אריאל
1 year ago
Reply to  מני

שיכין פופקורן ויראה תסרט של עצמו

אריאל
אריאל
1 year ago

לא נמאס לך לדבר שטויות כמה שטויות יוצאות לך מהפה איזה מופעים יקרים בדיוק 10 שקל לכרטיס זה יקר

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
3 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מני
מני
1 year ago

הבנאדם חי בסרטטטטטט

אריאל
אריאל
1 year ago
Reply to  מני

שיכין פופקורן ויראה תסרט של עצמו

אריאל
אריאל
1 year ago

לא נמאס לך לדבר שטויות כמה שטויות יוצאות לך מהפה איזה מופעים יקרים בדיוק 10 שקל לכרטיס זה יקר

דילוג לתוכן