יצחק מנחם

איש החינוך מת בפתאומיות לאחר שלקה בדום לב ונטמן בבית העלמין בגדרה

שמו של יצחק מנחם הלך לפניו. איש החינוך בעל הערכים והדעות הברורות, לקה בדום לב בצאת השבת. פורום ההורים היישוביים פרסם הודעה על לכתו של מנחם, בזו הלשון: “בצער רב ובלב שבור אנו נאלצים לבשר כי יצחק מנחם, זקן האלקטורים, נציג גדרה, ממייסדי פורום ועדי ההורים היישוביים ויו”ר המועצה הראשון שלנו, נפטר הלילה מדום לב. יצחק היה קודם כל אדם וחבר. השקעתו ותרומתו הרבה בתחום החברתי-חינוכי בכלל למען כלל הורי ישראל והעיר גדרה בפרט – תחסר לכולנו. הוא היה מנהיג, פורץ דרך ואיש עשייה חסר מנוח, האובדן הוא עצום. כולנו מרכינים ראש עם קבלת והפנמת הבשורה הקשה”.

קובי אלפסי, ודמות ידועה בגדרה וחברו של המנוח, ספד לו בחשבון הפייסבוק: “בשורה קשה נחתה עם צאת השבת, הבשורה על מותו הפתאומי של חברי יצחק מנחם. את יצחק הכרתי כשהצטרפתי להנהגת ההורים הישובית, וביחד עברנו דרך משותפת, השיחות הרבות שקיימנו ומפגשי הקפה בחצר חשפו בפניי אדם נחוש ובעל אינטליגנציה גבוהה, חבר שתמיד היה לי כיף לשוחח איתו על כל נושא בעולם, תמיד עם חיוך שהסתיר משהו מאחוריו. בשיחות האחרונות עוד תיכננו דברים לאחר הבחירות, אבל אתה לא תהיה שם להגשים אותם… חבר יקר, מותך הפתאומי היכה בי בתדהמה”.

לווייתו של יצחק מנחם התקיימה ביום ראשון בבית העלמין בגדרה. משפחתו יושבת שבעה בביתו ברחוב ז’בוטינסקי 40 בין השעות 9:00-13:00 ו-16:00-20:00. יהי זיכרו ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן