ילדים ונוער מקריית אונו מציירים את השבעה באוקטובר

קורס הציור במרכז האמנויות בקריית אונו מנציח את זכר הנופלים

השבוע, במרכז האמנויות של מתנ"ס קריית אונו , המשתתפים בקורסי הציור לילדים ולנוער ביטאו את רגשותיהם דרך היצירה, תוך התמקדות בזכר הנופלים באירועי ה-7 באוקטובר.

הילדים בקבוצות השונות מכיתה א' ועד י"ב, ציירו על נייר שחור בגירים ופסטל שמן – סמלים של אבל ועצב, והצליחו ליצור תמונות עוצמתיות שמשקפות את התחושות שהם חווים בעקבות האירועים האחרונים.

האמן ויקטור אוחובסקי המנחה את הקורס סיפר : "בציורים ניתן לראות נרות בגרסאות שונות, פרצופים אנושיים, נופים המתארים את האירועים הקשים, דמויות של חטופים במנהרות וכיפת ברזל שמגינה עלינו. במהלך השיעור, אזעקה פתאומית רק העצימה את הרגשות שהועברו ביצירות הילדים. היה מרגש לראות עד כמה הציור שימש להם כלי לביטוי רגשות ומחשבות"

עדי לוי פאר, מנהלת מרכז האמנויות, הוסיפה: "זה לא רק חוג ציור, למעשה מרכז האמנויות הוא מרחב שבו הילדים מוצאים דרך לשתף את מה שהם חווים ולהתמודד עם המציאות הקשה בשפת האמנות. זהו חלק חשוב מהתהליך הרגשי שלהם."

ירון יעקבי, יו"ר הנהלת המתנ"ס, שיבח את היוזמה ואמר: "במתנ"ס אנחנו לא רק מקדמים פעילויות פנאי – אנחנו יוצרים מקום בטוח ומעצים שבו ילדים יכולים לבטא את עצמם ולעבד את החוויות שהם עוברים. מרכז האמנויות שלנו הוא מקום נפלא ואני מאד גאה על הפעילות הנפלאה במקום."

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן