יירוט נוסף דרומית לאילת, שינויים במערכת החינוך

סמוך לשעה 1 בלילה, לוחמי ההגנה האווירית יירטו איום אווירי שזוהה במרחב ים סוף, דרומית לאילת. לא נשקפה סכנה לאזרחים ולא זוהתה חדירה לשטח ישראל

סמוך לשעה 1 בלילה, לוחמי ההגנה האווירית יירטו איום אווירי שזוהה במרחב ים סוף, דרומית לאילת. לא נשקפה סכנה לאזרחים ולא זוהתה חדירה לשטח ישראל.

עיריית אילת מודיעה כי בעקבות יירוט נוסף שאירע הלילה במרחב ים סוף, החליט הבוקר (רביעי) ראש העירייה – אלי לנקרי, להגביל את הלימודים בבתי ספר התיכוניים בשל המספר הרב של התלמידים.

על כן בבתי ספר התיכוניים (בגין, גולדווטר ורבין) ילמדו היום (ד׳) רק החטיבות העליונות, שכבות י׳, י״א, י״ב. חטיבות הביניים, לא יגיעו היום לבתי הספר. הלימודים בשאר מוסדות החינוך מתקיימים כרגיל.

הסיבה להגבלת מספר התלמידים, הינה לאפשר כניסה בטוחה ככל שתידרש למקלטים/ממ״דים, ולא רק למרחב מוגן. (בבתי ספר התיכונים לומדים כ 1,200 תלמידים, פי 3 מבתי ספר יסודיים).

חשוב לציין, כי עם הישמע התרעה זמן הכניסה למרחב מוגן באילת הינו 30 שניות ולכן במצב כזה יש להיכנס למרחב הכי מוגן שיש. בכל מוסדות החינוך ישנם מרחבים מוגנים ותלמידינו תרגלו בתחילת השבוע כניסה למרחבים מוגנים, ממ״דים ומקלטים.

עוד חשוב להדגיש, כי באילת קיימת הגנה רב ממדית עם מרכיבי הגנה מתקדמים על העיר מהאוויר, מהים ומהיבשה וכל הכוחות עובו בכל גזרת אילת לטובת ביטחון תושבי העיר והשוהים בה.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן