יו”ר חוויות, עו”ד יניב מרקוביץ’, נפגש עם נציגי הורי הצהרונים והודיע על הקמת ועדה מקצועית לבחינה ולשיפור רשת הצהרונים

ברשת חוויות קשובים להורים: עו”ד יניב מרקוביץ’, יו”ר דירקטוריון רשת חוויות הודיע הערב (רביעי) בישיבה עם נציגי הורי הצהרונים על הקמת ועדה מקצועית לבחינה ולשיפור רשת הצהרונים.

ההודעה באה בעקבות מספר פניות ותלונות מצד הורים לילדים בצהרונים בחודשים האחרונים. מרקוביץ’: “החלטנו להקים ועדה מקצועית, שתכלול גורמי חינוך, יועץ ארגוני, נציגות הורים ועוד. הועדה תבחן את פעילות הצהרונים ותגיש לנו את המלצותיה. המטרה היא לשפר ולייעל את השירות לתושבי העיר. אנו קשובים למשוב מההורים, פניות ההורים חשובות לנו ויותר מהכל, המטרה שלנו היא לפעול לתת לילדים את כל הכלים הנדרשים להתפתחותם”.

מרקוביץ’ מבהיר כי “רשת הצהרונים, המפעילה כ 130 צהרונים, ישנם צוותי עבודה מסורים והיא מפעילה תכניות פדגוגיות מקצועיות ועובדת בתיאום ופיקוח מלא. יחד עם זאת, כאמור, אני מעוניין לשמוע ולבדוק את פניות ההורים ולאפשר לגורמים מקצועיים לבחון מנקודת מבטם את העשייה, להמליץ ולשפר יחד את המערך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן