למען הגיל השלישי: יו”ר ועדת חינוך ובריאות מציגה את התוכניות שנרקמות בבאר יעקב

חברת מועצת באר יעקב ויו”ר ועדת חינוך ובריאות, טלילה מזרחי, רואה לנגד עיניה את הגיל השלישי ומספרת למערכת החדשות את התוכניות והמיזמים שיחולו בעיר בזמן הקרוב: “אנחנו כל הזמן בפעולה ויוצרים שיתופי פעולה רחבים”.

לדבריי מזרחי, בשיתוף מלא של ראש העיר, ניסים גוזלן, מכוונים לעיר בריאה כאשר יש שלוש מטרות עיקריות: “איכות חיים בגיל השלישי, הטמעה של מונחי בריאות עידוד לפעילות גופנית ותזונה נכונה מגני הילדים דרך הפיכת בתי הספר ביישוב למקדמי בריאות, איכות הסביבה – כל אלה שוזרים בתוכם פעילויות מגוונות שאותן מקדמת נטלי ינאי, צרכי מתאמת הבריאות היישובית ומנהלת לשכת ראש העיר – אנחנו כל הזמן בפעולה ויוצרים שיתופי פעולה רחבים. רוב הפעילויות מתועדות באתר המועצה ובדף שלי אנחנו מקמים מודעות לאיכות חיים חשיבה חיובית גם דרך ניוזלטר חודשי גם דרך אירועים שונים, בימי בריאות מרוכזים, לאחרונה התחלנו מיזם שעוסק בגיל השלישי ובמודעות לחיות המחמד והקשר ביניהם בשילוב עמותת מטב”.

מיזם נוסף שטלילה מספרת: “מיזם מדהים תחת כותרת משולבת הפועלת למען הקשישים אבל גם תחת הכותרת באר יעקב אוהבת בעלי חיים. יש את כל נושא ידיד לחינוך שפועל כבר השנה השלישית ביישוב המטרה ליצור התנדבות משמעותית לחזק את הקשר הבין דורי לסייע לצוותי ההוראה יש לנו כ-26 מתנדבים שעובדים עם בתי הספר ביישוב יש תוכניות עשירות שמעבירה העמותה גם בחטיבה יש הרצאות והכשרות שצוות המתנדבים עובר ועוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן