יו”ר הוועדה לזכויות הילד, ח”כ אלי דלל, סייר הבוקר באגף הילדים בבי”ח לניאדו

הסיור כלל סקירה מקיפה של פעילות אגף הילדים, על כלל המחלקות והיחידות

יו”ר הוועדה לזכויות הילד, ח”כ אלי דלל, יחד עם חבר הוועדה ח”כ הרב משה רוט וצוות הוועדה סיירו הבוקר באגף הילדים בבי”ח לניאדו.

את חברי הכנסת קיבלה הנהלת בי”ח לניאדו בראשות המנכ”ל מר נדב חן, חבר הוועד המנהל הרב צבי רייכמן, המנהל הרפואי פרופ’ צבי שמעוני, האחות הראשית גב’ שמרית רוני והנהלת אגף ילדים בראשותו של ד”ר מיכאל בן אקון.

הסיור כלל סקירה מקיפה של פעילות אגף הילדים, על כלל המחלקות והיחידות: מלר”ד ילדים, מחלקת ילדים, טיפול נמרץ ילדים, פגייה, ילודים, מכונים ומרפאות חוץ וכן שירותי החינוך הניתנים במחלקת ילדים למאושפזים/ות – מרכז חו”ף.

חברי הכנסת הביעו ענין רב בפעילות המכונים ומרפאות החוץ, בדגש על מרפאת אלרגיה – שירות שהתורים אליו במרכז הארץ הינם ממושכים מאד, זמני המתנה לבדיקות mri לילדים ומרפאה להשמנת יתר . כמו כן נערך דיון מקיף בפעילות מרכז חו”ף המבצע פעילות חינוכית למאושפזים/ות החל מהיום הראשון לאשפוז, כולל הכנה והגשה לבגרויות.

חברי הכנסת וצוות הוועדה סיירו באגף ופגשו אנשי ונשות צוות, מטופלים ובני משפחה.

יו”ר הוועדה, ח”כ אלי דלל אמר במהלך הסיור:

“אני תושב נתניה, מכיר מצוין את הפעילות המבורכת של בי”ח לניאדו, אני שמח מאד לראות את ההתפתחות הדרמטית של הפעילות הקלינית בכלל המחלקות והיחידות בבית החולים, בדגש על אגף הילדים. אני עומד לימין בית החולים,זהו בית חולים חשוב מאד במערכת הבריאות הישראלית, המשרת כחצי מליון תושבי העיר נתניה ואיזור השרון כולו. אני קורא למשרד הבריאות לאשר בהקדם רשיון למכשיר mri נוסף לבית החולים. בנוסף, פרוייקט הדגל של בית החולים – בניית בית חולים ממוגן לרפואה דחופה, זהו פרוייקט בעל חשיבות לאומית שיאפשר רצף טיפולי במצבי חירום שונים”

ח”כ הרב משה רוט אמר במהלך הסיור:

“אתם מצילים פה נפשות, אנחנו רוצים להיות חלק מזה, ובעיקר בנושא של בניית בית החולים הממוגן לרפואה דחופה!”

מר נדב חן, מנכ”ל בי”ח לניאדו הודה ליו”ר הוועדה ח”כ אלי דלל וח”כ הרב משה רוט על הביקור ואמר

“אנחנו מעריכים את ההגעה של הוועדה לפה, אגף הילדים התפתח מאד, בכל המחלקות והיחידות , זה התאפשר הודות לגיוס כח אדם רפואי בעל מוניטין לצד פיתוח ובינוי. נמשיך לקדם את האגף, עבור בריאותם ורווחתם של ילדי נתניה והשרון”.

 

■ לקבוצת חדשות נתניה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות בית חולים לניאדו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן