יו”ר ההסתדרות בעצרת למען החטופים: יהודים לא מפקירים יהודים 

העצרת הענק שהתקיימה אתמול (ראשון) בלילה אמר יו”ר ההסדתרות: “מחר כל המדינה עוצרת ומתאחדת בזעקה להשבת החטופים. יהודים לא מפקירים יהודים”

בדבריו בפני הקהל בעצרת הענק בתל אביב, הבהיר יו”ר ההסתדרות כי השביתה הכללית עליה הכריז נועדה לזעוק את זעקתם ולקדם את שחרורם של החטופים, וביקר את כל מי שמנסה לצבוע את השביתה בצבעים פוליטיים.

“אני כאן בשם האתוס הישראלי, בשם שותפות הגורל שהופכת את כולנו משבטים לעם אחד. אני כאן כדי להילחם על זה שלעולם לא נשאיר אף אחד מאחור”, אמר בר-דוד

“מחר כל המדינה עוצרת ומתאחדת בזעקה משותפת להשבת החטופים”, כך ביום ראשון הערב יו”ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בנאומו בפני הקהל הרב שהגיע לעצרת בתל אביב, “כל מי שמנסה לצבוע את השביתה בצבעים פוליטיים, שיזכור למען מי אנחנו עוצרים מחר את הכול. יהודים לא מפקירים יהודים”.

דבריו של יו”ר ההסתדרות מגיעים בצל הבשורות המרות על הירצחם של ששת החטופים, ולאור ההכרזה על שביתה כללית במשק מחר (שני) שנועדה לזעוק את זעקת החטופים ולקדם עסקה להצלתם.

“אני כאן בשם האתוס הישראלי, בשם שותפות הגורל שהופכת את כולנו משבטים לעם אחד. אני כאן כדי להילחם על זה שלעולם לא נשאיר אף אחד מאחור. העם היהודי לא משאיר אף אחד מאחור”, אמר בר-דוד לקהל בעצרת ההמונים מול הקריה. “לא מדובר בעניין של ימין או שמאל, אלא עניין של חיים ומוות. כל ראשי מערכת הביטחון תומכים בעסקה, וזו אחריות הממשלה להחזיר את החטופים שלנו הביתה. לא ייתכן שהילדים שלנו לא ישובו בגלל שיקולים ואינטרסים צרים”.

לדבריו, “כל מחיר כואב שנידרש לשלם על עסקה להחזרת בנינו ובנותינו הביתה, נמוך עשרות מונים מהמחיר של המשך ההפקרה. אני קורא לציבור הרחב לא להישאר אדישים ולצאת מחר אל הרחובות. יום השביתה הוא לא בשביל לשבת בבית אלא כדי לצאת להפגין ולזעוק את הצעקה של העם שלנו. אל תתנו יד לשיסוי ולהסתה – תנו יד להצלת חיים”.

בר-דוד אמר כי הוא מצפה מכל מקומות העבודה במדינת ישראל, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי, להצטרף לשביתת ההזדהות ולהתאחד תחת הקריאה להשבת החטופים הביתה.

יו”ר ההסתדרות, שנפגש היום בבוקר עם נציגי משפחות החטופים, הבהיר כי הוא לא יכול היה לעמוד בשקט בזמן שישראלים נרצחים באכזריות על ידי המחבלים בעזה. “אני מסרב להישאר אדיש לכך שהמדינה האהובה שלנו תהפוך למדינה מפקירה”, הכריז, “המצב במדינה מידרדר מדחי לדחי. הפקרה היא מילת המפתח ואנחנו רואים את הנזקים שלה בכל התחומים. הפקרה של חטופים, הפקרה של ישראלים שנעקרו מבתיהם, הפקרה בביטחון, הפקרה בחינוך והפקרה בכלכלה”.

הוא הזהיר כי פרט לאי-מימוש המתווה לשחרור החטופים ישראל גם נמצאת בדרך לקטסטרופה כלכלית. “אני לא מחדש לאף אחד כשאני מדבר על משבר יוקר המחיה ועל משבר הדיור. אנחנו נראה כאן קריסה כלכלית המונית. כבר עכשיו יש איתותים מדאיגים לגבי זה שהאינפלציה לא עוצרת, בנק ישראל מזהיר מפני היחלשות השקל, דירוג האשראי של ישראל יורד עם תחזית שלילית, הדיונים על תקציב השנה הבאה טרם התחילו, הגרעון מעמיק והקואליציה דורשת להרחיב אותו עוד יותר, ונדמה שרק דבר אחד עובד כאן כמו שצריך: הכספים הקואליציוניים ממשיכים לזרום למשרדים מיותרים בלי בעיות. חשוב להדגיש שהחשש מקטסטרופה כלכלית, כבר עכשיו חורג מכל תרחישי האימה וזה בלי לדעת כמה זמן עוד תימשך המלחמה. את מחיר ההפקרה נשלם כולנו, אבל שם זה לא יסתיים. גם הדורות הבאים ישלמו”.

 

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מדף הפייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן