יו”ר האופוזיציה במועצת העיר רחובות, עו”ד יניב מרקוביץ’: “עובדות הן לא בדיוק הצד החזק של גב׳ בציר אלשיך”

נראה, כי בקדנציה הנוכחית לא יהיה משעמם במועצת העיר רחובות.

בחדשות 08 דיווחנו לראשונה על טענתה של חברת המועצה בציר אלשיך, כי הצעות לסדר שיעלו מחר האופוזיציה בנושא: קידום שיתוף ציבורי ושיוויון מגדרי, הינן זהות להצעות שהעלתה בקדנציה הקודמת ואשר נדחו על ידי יניב מרקוביץ, לשעבר סגן ראש העיר ומכהן כיום כיו״ר אופוזציה. 

בציר אלשיך הגיבה לכך ואמרה – ״שמחים שסוף סוף נפל למרקוביץ האסימון״

בתגובה לכך מגיב עו״ד יניב מרקוביץ׳, ראש האופוזיציה:

“לצערי, כרגיל, עובדות הן לא בדיוק הצד החזק של גב׳ בציר אלשיך שמנסה בכל מחיר להישאר רלוונטית למרות הבגידה שלה בציבור בוחריה ובערכים אותם הבטיחה לקדם.

אז ראשית אחדד כי את ההצעה לסדר העלתה חברתי לסיעה הגב׳ דניאלה בש ולכן אתן לה את הכבוד הראוי לה. דניאלה בשונה מאיטל מעונינת לקדם נושא חשוב במעשים ולא בדיבורים וביח”צ.

באשר לטענות עצמן אסב את תשומת ליבה של איטל לפרסומי העיריה מהחודשים האחרונים, כאשר היא וחבריה וחברותיה לסיעה שותפים בכירים להנהגת העיר ומשמשים נאמנה כעלה התאנה של ראש העיר.

אין בפרסומים שום שיוויון, ההבטחות על ייצוג הולם מוסמסו וגם פרסומים של חומרי ישיבות המועצה באתר העירוני לא פורסמו (למעט הישיבה הקרובה שהחומרים פורסמו לאחר שהעברנו את הצעתו לסדר).

לצערי איטל שוכחת שהבחירות הסתיימו וכרגע היא שותפה בכירה בעירייה שסוגרת עסקים בשבת, פוגעת בסטטוס קוו ובטח שלא מקדמת שיוויון.

אמליץ לה בחום שעד תום הקדנציה תהיה עסוקה במעשים מועילים ופחות בדיבורים וביחצ שלא מובילים לשום מקום במקרה הטוב ולנזק במקרה הרע- אולי ככה תצליח לשקם ולו במעט את מעמדה הציבורי.״

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן