יוצאים לטייל בפסח עם המעגל של ג’רמי

העמותה תקיים היום (שישי, 19.4) בעיינות צוקים ים המלח ובציפורי שבגליל התחתון

עמותת המעגל של ג’רמי, התומכת בילדים ובני נוער צעירים אשר חיים וגדלים במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן, תקיים בפסח הזה שני אירועים הכוללים הדרכה ויצירה בעיינות צוקים ים המלח ובציפורי שבגליל התחתון.

בכל אחת משמורות הטבע המשתתפים יחולקו לקבוצות יצאו לסיורים מודרכים וכן יהנו מפעילות מותאמת לשמורה – בעיינות צוקים יוכלו להכנס למעיינות ובציפורי יצרו לוח פסיפס.

בסיום, המשתתפים יוכלו להמשיך ולהישאר בשמורה באופן חופשי. האירועים יתקיימו ביום שישי 19.4 החל מהשעה 9:45 והם יכללו גם ארוחת צהרים והסעות בהתאם לצורך. ההשתתפות הינה ללא עלות, אך נדרש רישום מראש. כאן

המעגל של ג’רמי הוקם לפני כ- 16 שנה במטרה לאפשר לילדים ולמשפחתם רגעי שקט מקשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, באמצעות פעילויות של הנאה וכיף, וכן היכרות ושיח עם ילדים שנמצאים במצב דומה. הקהילה מונה מעל 1000 משפחות מכל רחבי הארץ ומקיימת אירועים לאורך כל השנה, המעניקים לילדים והמשפחות רגעים קטנים של צחוק, הנאה ולגיטימציה לשמוח כמו שמגיע להם.

“ההודעות שאנחנו מקבלים מהמשפחות על הפעילות שלנו מחזקות אותנו בכל פעם מחדש ומדגישות עד כמה הפעילות שלנו משמעותית וחשובה לאלו שמתמודדים מדי יום עם מחלת הסרטן” אומרת פמלה בקר, יו”ר וממייסדות המעגל של ג’רמי. היא מציינת את ההודעה שקיבלה ממשפחת משפחת יונתי-קפלן שכתבה “המעגל של ג’רמי מעניק להם רגעים של שמחה, שחרור, מנוחה לנפש ולגוף, חיבוק, הודיה, חיוך, טוב, רגיעה, הנאה, נחת. רגעים שמצטרפים יחד לתודה גדולה שמאפשרת שמיטה של היומיום הקשוח, המתיש, המפרך במסע ההחלמה.תודה על טוב הלב, האכפתיות, החום, הנתינה, המבט בעיניים ורוחב הלב של המפעל המיוחד הזה!”

אודות המעגל של ג’רמי (ע.ר.):
המעגל של ג’רמי הוקם לפני כ- 16 במטרה לאפשר לילדים ולמשפחתם רגעי שקט מקשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, באמצעות פעילויות של הנאה וכיף, וכן היכרות ושיח עם ילדים שנמצאים במצב דומה. ג’רמי קולמן, הוגה הרעיון של “המעגל של ג’רמי”, אובחן כחולה סרטן קיבה בדרגה 4 במאי 2007. במהלך התמודדותו הקשה עם המחלה והטיפולים, חבריו (מתנועת הנוער הציוני בלונדון) התארגנו ו”אימצו” את שלושת ילדיו שהיו אז בגילאי שישה חודשים עד 6 שנים, לקחו אותם לטיולים ובילויים שונים ושימשו להם כגב אוהב. התארגנות החברים לצד בקשתה של בתו זואי, אז בת ה-6, להיפגש עם ילדה בת גילה שגם גדלה במשפחה בה האב חולה סרטן, היוו השראה להקמת ארגון שיעניק תמיכה לילדים ממשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן.

ג’רמי, יחד עם אשתו פמלה, אחיותיו ג’וליאט ונעמי וחבריו הקימו ב 2008 את הארגון. ג’רמי נפטר ב-8 ביולי 2008 והמעגל של ג’רמי הוא הגשמת החזון שלו ולזכרו. לאחר מותו פמלה, אשתו, המשיכה במימוש החזון שלו וביחד עם חבריו הקרובים, שהינם מתנדבים פעילים וחברי דירקטוריון, הם ממשיכים בפעילות העמותה וסיוע לילדים הגדלים בצל מחלת הסרטן. מאז הקמת הארגון התקיימו מאות אירועים פיזיים וירטואליים. פרטים נוספים באתר.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הורים וילדים לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: המעגל של ג'רמי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן