יוצאים לדרך: אושרו עבודות קירוי שוק רמלה

הפרויקט הוא חלק מתוכנית הפיתוח העירונית של רמלה, המתמקדת בשדרוג התשתיות והמרחבים הציבוריים בעיר העירייה פועלת במרץ לקידום פרויקטים נוספים שישפרו את איכות החיים בעיר

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, חתם היום על צו עבודה המאשר את תחילת עבודות הקירוי של שוק רמלה, זאת לאחר השלמת עבודות התשתית שכללו ניקוז, ביוב ומים.

הפרויקט, שכולל קירוי מלא של השוק עד לרחוב הבעל שם טוב כולל הפניות לרחוב פסטר, הוא חלק מהתכנית האסטרטגית של העירייה לשדרוג המרחב הציבורי בדגש על השוק ורחוב הרצל.

קירוי השוק הוא צעד משמעותי עבור תושבי רמלה, באי השוק והסוחרים. כיום, רק חלק מהשוק מקורה, והקירוי המלא ישפר את חוויית הקנייה והביקור, ללא תלות במזג האוויר.

לדברי ראש העיר, מיכאל וידל: 

“הקירוי המלא של השוק יאפשר לנו לספק לסוחרים ולמבקרים חוויית קנייה נוחה ונעימה יותר. השוק של רמלה הוא אחד הסמלים המרכזיים של רמלה, וחלק חשוב מהחיים העירוניים שלנו, ופרויקט זה מהווה עוד צעד חשוב בפיתוח ושדרוג העיר.”

הסוחרים בשוק רמלה יזכו לתנאי עבודה טובים יותר, והמבקרים ייהנו מתנאים נוחים שיאפשרו ביקור בכל עונה. הצעד הזה יכול להוביל לעלייה בפעילות המסחרית ולהוסיף לקוחות חדשים לשוק.

העבודות צפויות להתחיל בקרוב, והעירייה מזמינה את התושבים, הסוחרים והמבקרים ליהנות משוק רמלה המחודש והמקורה.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן