יוסי אברהמי: “ההשקעה הכי טובה בחו”ל – היא בכלל באילת”

חברת הנדל”ן של יוסי אברהמי עלתה בקמפיין בדיגיטל המבטיח תשואה מובטחת של 5% לשנתיים, פריסת תשלומים של 15/85, פטור מהצמדה למדד ומשכר טרחת עו”ד

קבוצת יוסי אברהמי יוצאת בקמפיין פרסומי חדש לשיווק הפרויקטים של החברה באילת, המכוון למשקיעי הנדל”ן בעיקר, וגם לרוכשי הדירות בעיר. בקמפיין, תחת הכותרת “ההשקעה הכי טובה בחו”ל – היא בכלל באילת”, קבוצת יוסי אברהמי מבטיחה תשואה של 5% לשנתיים ותנאי מימון אטרקטיביים – פריסת תשלומים של 15/85, פטור מהצמדה למדד ופטור משכר טרחת עו”ד.

יפה סדן, סמנכ”לית השיווק והמכירות של קבוצת יוסי אברהמי, מציינת כי “בחרנו לעלות דווקא עכשיו בקמפיין הקורא למשקיעים לרכוש דירות באילת, לאור ההתעוררות הנדל”נית שעוברת העיר גם בימים אלה, וכחלופה טובה יותר להסטת הכסף שלהם לחו”ל, שם כבר לא בטוח להשקיע כיום. הקמפיין מציע תנאי מימון יוצאי דופן ותשואה מובטחת – הטבות שלא רואים בכל יום”.

הקמפיין מתמקד בפרויקט מגורי הבוטיק התמרים 13 במרכז העיר אילת, שבמסגרתו יוסי אברהמי מציעה יחידות דיור מרוהטות למכירה. הפרויקט כולל 64 יח”ד בגדלים שונים בבניין בן 8 קומות עם קומת מסחר בקרקע. תמהיל הדירות כולל דירות 2-3 חדרים ופנטהאוזים. מחירי הדירות בפרויקט: החל מ-1,750,000 שקל לדירות 3 חדרים. הפרויקט נבנה במקום בו עמדה במשך 30 שנה חנות הצילום המיתולוגית של בני ונצר, אייקון אילתי ותיק. הוא ממוקם במרחק הליכה ממרכז העסקים והבילוי בעיר ומשקיף לנוף של הרי אדום ולים האדום.

לקבוצת יוסי אברהמי עוד שלושה פרויקטים פעילים בעיר אילת: פרויקט “ונציה” על שפת הלגונה המזרחית של אילת בשיתוף חברת אלמוגים באזור המלונות וקניון האייס מול בעיר, שיכלול כ-144 יח”ד; מתחם SEA SIDE (סי סייד) המהווה קומפלקס מגורים ונופש על קו הטיילת בעיר שיכלול 219 יחידות דיור ו-100 יחידות מלונאיות; פרויקט גולף גולד – פרויקט בוטיק ייחודי הכולל 34 יח”ד. בנוסף, לקבוצה פרויקטים נוספים בעיר שנמצאים כעת בשלבי תכנון.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון, יונתן בלום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן