יום המשפחה ברחובות: צילומים ופעילויות בחינם בפארקים ברחבי העיר

מחר: צלמי מגנטים מקצועיים יחכו למשפחות של רחובות בפארק המייסדים, פארק גבעת האהבה ובגן הפלסטיק

מחר יצוין יום המשפחה בישראל. עיריית רחובות מזמינה את התושבים לחגוג ביחד ולתעד את הרגעים המשפחתיים שלהם. בין השעות 15:00-17:00 יחכו לתושבי העיר צלמי מגנטים מקצועיים בפארק המייסדים (מול השוק העירוני), פארק גבעת האהבה (רח' נתן אלתרמן), גן הפלסטיק (רח' בר שאול) ויצלמו וידפיסו תמונות של המשפחות הרוצות להצטלם ולקבל מזכרת חביבה מיום המשפחה.

בנוסף לחגיגות אלו, עיריית רחובות ורשת חוויות מזמינות את התושבים לפתיחת הרשמית של גן שמואל בשכונת מרמורק (הממוקם בן רחוב ברנר לרח' גדוד 52). באירוע שיתקיים גם הוא מחר החל מהשעה 17:00. בפתיחה החגיגית של הגן יחכו לתושבים פעילויות רבות ומגוונות: סדנת ג'אגלינג, מעגל מתופפים ופעילות בועות סבון המותאמת לכל הגילים. כל הפעילויות של יום המשפחה הינן ללא עלות ומיועדות לתושבות ותושבי העיר רחובות.

ראש העיר רחמים מלול: "רחובות היא משפחה אחת גדולה ואני שמח להזמין את כל הילדים, ההורים והתושבים הוותיקים ליהנות ולתעד את הבילוי המשפחתי המשותף שלהם בפארקים ובגינות היפות שלנו ברחבי העיר. יום משפחה שמח!".

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ': "תושבי העיר אוהבים לבלות את שעות הפנאי בגינות ובפארקים הציבוריים וביום המשפחה אנחנו מזמינים אותם לתעד את הרגעים המשפחתיים שלהם ולבלות בפעילות חווייתית המתאימה לכל המשפחה".

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן