יום הכיפורים תשפ"ה: עיריית רחובות ומשטרת רחובות ערוכות בכוננות שיא

עיריית רחובות פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת רחובות כדי לשמור על הסדר והביטחון בעיר

ערב יום הכיפורים תשפ"ה, ועיריית רחובות, באמצעות אגף ביטחון וחירום ואגף תנועה, שילוט ופיקוח, ובשיתוף משטרת רחובות, כיבוי אש ומד"א, ערוכה בכוננות שיא על מנת להיות מוכנים לכל תרחיש ולהבטיח את שלומם של כלל התושבות והתושבים במהלך החג.

רפ"ק רן כהן, סגן מפקד תחנת משטרת רחובות

החל מהבוקר נפרשו מחסומים בכניסות לרחובות, וניידות מסיירות ברחבי העיר, בשיתוף כיתות הכוננות וניידות השיטור והפיקוח העירוניים.

עם כניסת החג, יתמקדו הכוחות בהבטחת שלומם של המתפללות והמתפללים בבתי הכנסת, באמצעות שוטרי משטרת רחובות, מתנדבי כיתות הכוננות ומתפללים חמושים בלבוש אזרחי שיאיישו את בתי הכנסת.
במקביל, ייפרשו הכוחות במקומות המרכזיים בעיר, כדי לחזק את תחושת הביטחון וכדי לתת מענה לאירועי בטיחות, אירועים חריגים ועוד.

כחלק מתפיסת הביטחון, כל הקב"טים העירוניים נמצאים בכוננות במהלך החג, לצד סיירת ביטחון שנמצאת גם היא על המשמר, והמוקד העירוני פתוח ומאויש 24/7 במוקדנים. כמו כן, כל המקלטים העירוניים פתוחים וזמינים לתושבים במקרה של אזעקה.

עיריית רחובות פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת רחובות כדי לשמור על הסדר והביטחון בעיר. אנו קוראים לתושבות ולתושבים להישאר ערניים, ולדווח למשטרת ישראל על כל חפץ חשוד.

ראש העיר מתן דיל: "לקראת תפילות יום הכיפורים, נערכה העירייה, בשיתוף משטרת רחובות, בכוחות מיוחדים המתוחים עד הקצה, על מנת להבטיח חג שקט ובטוח. מאחל לתושבות ולתושבים צום מועיל וגמר חתימה טובה."

סגן מפקד תחנת משטרת רחובות רן כהן הוסיף כי "המשטרה מקדישה מאמצים רבים ופורשת את כל כוחותיה על מנת לאפשר לתושבי העיר לקיים את מנהגי החג ולהבטיח את ביטחונם ובטיחותם של האזרחים. אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם עיריית רחובות ומפעילים את כל הכלים העומדים לרשותנו כדי להיות ערוכים לכל תרחיש."

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מתן דיל - שרון גבאי | עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן