יום אימוץ כלבים של עמותת ‘ראשון אוהבת חיות’ בקניותר נס ציונה

לאור היענות רבה ואימוצי כלבים מוצלחים: עמותת “ראשון אוהבת חיות” תערוך  יום אימוץ נוסף בקניותר נס ציונה– לקהל הרחב

במסגרת יום אימוץ כלבים שנערך לפני כחודש ימים בעופר קניותר בנס ציונה, מקבוצת קניוני עופר, בשיתוף עמותת “ראשון אוהבת חיות” וזכה להצלחה כבירה, עם 6 כלבים שאומצו ע”י משפחות מנס ציונה והסביבה, הוחלט לערוך יום אימוץ נוסף לקהל הרחב שיערך ביום שישי ה-27.9.2024.

לדברי מאיה נבון, מנכ”לית  עופר קניותר: “לאור ההצלחה לחבר כלבים נטושים למשפחות אוהבות  וההתעניינות שהיתה ביום האימוץ הראשון, החלטנו להפוך את העניין למסורת ולנסות  ולעזור לכלבים נטושים למצוא בית חם.  במסגרת זו  נערוך יום נוסף במטרה להמשיך עם מסורת זו כל השנה ובכך הקהל הרחב יכול לבוא להתרשם ממבחר הכלבים המקסימים שמחפשים משפחה אוהבת.  אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עמותת “ראשון אוהבת חיות”.

לדברי נבון: “מסתבר כי מתחילת מלחמת “חרבות ברזל” גדל משמעותית אחוזי  הנטישות בדרום  הארץ ובצפון,  מה שהגדיל  את מספר הכלבים  המחפשים בית חם ומשפחה אוהבת, בין אם כלבים בוגרים ואם גורים, כל הכלבים מטופלים ומחוסנים והם מגיעים מכלביות עירוניות ווטרינרים עירונים, המחוסנים בכל החיסונים הנדרשים ועברו את כל הטיפולים הנדרשים”.

עמותת “ראשון אוהבת חיות” הוא  ארגון למען בעלי חיים שהוקם על ידי תושבי עיר ראשון לציון ליצור לבעלי חיים מציאות חדשה.  העמותה החלה לפעול משנת 2002 בשיתוף מלא עם הרשות העירונית מתוך חזון של העיר לקחת אחריות על בעלי חיים שננטשו.

יום האימוץ יתקיים בעופר קניותר נס ציונה, ביום שישי – 27.9.2024 בשעה 11.00 עד 13.00.

פתוח לקהל הרחב.

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️  לחדשות נס ציונה לחצו כאן

◼️ לחדשות ראשון לציון לחצו כאן

◼️ לחדשות באר יעקב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בעלי חיים  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ עופר קניותר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן