יוזמה חדשה לרכישת תווי מתנה לרכישה מישובי העוטף

תו 8 – יוזמה חדשה להצלת ולשיקום העסקים ביישובי העוטף והנגב המערבי שקרסו במלחמה, בעזרת גיוס חירום של וועדי עובדים, מעסיקים והחברות הגדולות במשק לרכישת תווי השי לעובדים מעסקי העוטף 

עסקים ביישובי העוטף עברו את האסון הגדול ביותר מאז הקמת המדינה. חלקם הושבתו לחלוטין, חלקם במצב קשה ביותר והם זקוקים לעזרה ולסיוע חירום. במסגרת היוזמה החדשה נקראים וועדי עובדים, חברות וגופים להפנות את תקציבי תווי מתנה ושי לעובדים לחגים לטובת תווים מיוחדים לרכישה מיישובי העוטף.  תו 8 – יוזמת חירום של MetGo, סטארט-אפ חלוצי  מהעוטף, שפועל בשיתוף מלא עם היישובים והרשויות המקומיות באזור העוטף והנגב המערבי

ב 7 באוקטובר עברו תושבי העוטף, הנגב המערבי והאזורים הסובבים את האסון החמור ביותר מאז קום המדינה. אזור העוטף ספג פגיעה חמורה ובלתי אנושית באנשיו וקהילותיו.

נדבך מרכזי בתהליך השיקום של התושבים הוא לתת להם את האפשרות לחזור להתפרנס בכבוד ולהשיב את חייהם ואת העסקים למסלולם. המטרה היא להציל את העסקים ביישובי העוטף להעניק להם ביטחון כלכלי לשנים קדימה.

במסגרת הפרויקט נקראים וועדי העובדים והחברות הגדולות במשק להתגייס לשיקום הכלכלי של עסקי העוטף ולרכוש הפעם את תווי השי לשנת 2024 שהם רוכשים לעובדיהם – באמצעות תו 8 – תווי שי של מוצרים ושירותים מעסקים ביישובי העוטף. 

פרויקט “תו 8” מופעל על ידי MetGo, סטארטאפ חלוצי שנולד בעוטף על ידי יזם מהעוטף, ופועל ביחד עם הרשויות המקומיות באזור העוטף והנגב המערבי כדי לסייע ולפתח את העסקים המקומיים. רכישת תווי 8 תתמוך בהצלתם של מאות העסקים ותעניק להם רשת ביטחון כלכלית. אחד החששות הכבדים שמלווים את בעלי העסקים באזורי העימות, הוא מצבם של העסקים ביום שאחרי המלחמה. רכישת תווי השי מבטיחה שהם יחזרו לעבודה פעילה, כבר מעכשיו.

באתר הפרויקט תו 8  ניתן למצוא מדגם מייצג ראשוני של עסקים מהעוטף. כל העסקים והשירותים שמשתתפים בתו, עומדים בתו איכות גבוה ביותר.  מיזם מטגו החל לפעול בשנת 2018. המועצה האזורית שער הנגב בראשותו של אופיר ליבשטיין ז”ל שנפל ביום הראשון ללחימה כשהגן על קיבוצו, הייתה הלקוחה הראשונה ושותפה של הסטארטאפ. אופיר היה אחד השותפים הראשונים והמאמינים הגדולים ביותר בפרויקט.

טליסמן, צלמת: זהר פארן

צליל פולק, מנכ”ל ויזם מטגו מסר: “אופיר היה חבר ושותף מהיום הראשון. האבדה קשה מנשוא. ברמה האישית איבדתי חבר יקר והמדינה איבדה איש עשייה משכמו ומעלה. אני מקדיש את הפעילות לזכרו ושולח תנחומים למשפחתו שאיבדה אותו ואת בנו ביום הארור ההוא”.

“את המיזם הקמתי בשיתוף מלא עם יישובי העוטף ואשכול רשויות הנגב המערבי, כשלנגד עינינו נמצאים העסקים הקטנים באזור, הכוח שלהם לייצר כלכלה מקומית חזקה וחוסן כלכלי לתושבים. עכשיו כולנו מגוייסים לפרויקט תו 8 שנועד להציל את העסקים של התושבים ביישובי העוטף שקרסו כתוצאה מהמלחמה והאירועים הקשים. היינו כאן לפני ונישאר כאן אחרי. איבדנו חברים ומשפחה ואני בעצמי מפונה ומגויס כלוחם במילואים. אני מאמין גדול באנשי העוטף. אנחנו חזקים והאזור יחזור לשגשג”.

טויה מלאכת בד, צילום: יערה גולן

מטגו מפתחת פלטפורמה לשליטה עסקית ותיירותית של המרחב, המנגישה עבור התייר והתושב את העסקים המקומיים, מייצרת פעילות עסקית עבור העסקים המקומיים ומאפשרת לרשות המקומית לנטר ולתמוך את הפעילות העסקית באזור. צליל פולק, אופיר ליבשטיין ז”ל וראשי הרשויות מהאזור עובדים כתף אל כתף כדי לקדם ולפתח את המיזם, שתכליתו להצמיח את הכלכלה המקומית.

בן אנד טוניק, באדיבות בן אנד טוניק

פרויקט תו 8 המנוהל ע”י מטגו מרכז בתוכו את העסקים הקיימים באזור העוטף והנגב המערבי ומאפשר הנפקת תווי שי עבור ארגונים המעוניינים לרכוש תווי שי שנועדו לשיקום והצלת העסקים ביישובי העוטף.

צילום: תו 8

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן