יואל גמליאל במכתב פתוח לתושבי גדרה

ראש מועצת גדרה היוצא, יואל גמליאל, פרסם לפני דקות ספורות (רביעי) רשומה ארוכה ברשת החברתית – מכתב פתוח לתושבים – והנה הדברים >>

ראש מועצת גדרה היוצא, יואל גמליאל, פרסם לפני דקות ספורות (רביעי) רשומה ארוכה ברשת החברתית – מכתב פתוח לתושבים – והנה הדברים:

תושבי גדרה היקרים,

יותר ממאה ימי חסד נתתי לפינטו ושתקתי, כיבדתי אותו, הצעתי אפילו לעזור לו.

יותר ממאה ימים חלפו בהם פינטו לא מפסיק להכפיש אותי ואת העשייה רבת השנים שלי בגדרה.

ב 15 השנים בהן כיהנתי כראש מועצה, גדרה התפתחה, גדלה, דאגתי להבאת משאבים רבים ותקציבים ממגוון רחב של גופים ומוסדות, יזמתי וביצעתי פרוייקטים רבים, פיתחתי את התשתיות, בניתי את הביג, הספורטק, הקאנטרי, האמפי, בניתי עשרות שכונות חדשות, בתי ספר, גני ילדים, דאגתי לשיפור מראה המושבה על ידי בניית כניסות מרשימות ומרהיבות, קיבלתי מעל 20 אלף תושבים חדשים בכהונתי והפכתי את גדרה לישוב מוביל ומקור לגאווה לכל תושב ותושבת, שם דבר בכל איזור השפלה.

גדרה במשך כל שנות כהונתי היתה מאוזנת תקציבית, ומונפה על ידי התנהלות נכונה ומקצועית והבאת כספים ומשאבים מגופים ממשלתיים, כמו כן יהיו הכנסות עתידיות מפרוייקטים שבוצעו על ידי המועצה בראשותי כגון- איזור התעשייה, הביג הקאנטרי ועוד רבים אחרים.

אני המום מהתנהלותו והתנהגותו של פינטו, מנפח גרעונות ומוליך שולל את הציבור כדי להצדיק את הגזל של העלאת הארנונה ומתנהל באופן בלתי מקצועי וחסר אחריות בעליל.

בישיבת המועצה הצגתי לפינטו פתרונות תקציביים שימנעו את עליית הארנונה אך פינטו סרב להקשיב וכל העת צעק והכפיש ללא הרף.

העלאת הארנונה החריגה שאושרה על ידי הקואליציה של פינטו היא ההעלאה הגבוהה ביותר במדינת ישראל לשנת 2024 ו-2025.

ובנימה אישית, אני קם בבוקר וכואב לי לראות את מה שקורה בגדרה, גדרה עטורת פרסים וכוכבים בכל תחומי החיים, מלוכלכת, מוסדות חינוך נסגרים, פגיעה בחינוך על ידי צמצום משאבים ונטישה של דמויות מרכזיות בחינוך ובשאר אגפי המועצה בגדרה, אני עצוב מפיטורי העובדים על לא עוול בכפם ופגיעה בשכרם, אני עצוב מההסתה והפילוג שאתה מייצר בקהילה המדהימה של גדרה.

פינטו, הבחירות נגמרו, הגיע הזמן שתתחיל לעבוד למען התושבים, תפסיק להכפיש, אל תעשוק את התושבים ותתקדם!!

 

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן