יהוד-מונוסון מחדשת פניה: צביעת ארונות סעף ומקלטים לציון מורשת גדולי האומה

עיריית יהוד-מונוסון יצאה במיזם שתכליתו צביעת ארונות סעף ומקלטים ציבוריים לאורכם של צירי האורך בעיר.

אם תרצו אין זו אגדה! במסגרת שינוי פני העיר ושדרוג המרחב הציבורי, עיריית יהוד-מונוסון יצאה במיזם שתכליתו צביעת ארונות סעף ומקלטים ציבוריים לאורכם של צירי האורך בעיר.

הרחוב הראשון שנבחר לשדרוג וצביעה הוא רחוב הרצל. לאורך הרחוב בוצעה צביעה ״היסטורית״, אשר תשפוך אור על עשייתו ומורשתו של בנימין זאב הרצל, חוזה המדינה.

ראש עיריית יהוד-מונוסון, אמנון סעד, מקדם היוזמה: ״חוזרים למקורות, מתחברים לשורשים! יהוד-מונוסון תשדרג את המרחב הציבורי ותלבש צבעים ברוחם ובדמותם של גדולי האומה, שעל שמם קרויים רחובות ברחבי העיר״.

מנהל אגף השירות לתושב, ליאור בוקר, מספר על התהליך: ״מטרת המיזם לספר את היסטורית גדולי האומה שרחובות בעיר קרויים על שמם, ובאותה נשימה לשפר את חזות העיר. אנו עובדים כעת על תכנית המשך לרחובות נוספים״.

המשנה לראש העיר, יובב גוניקמן: ״שדרוג המרחב הציבורי והצביעה של מוקדים אסטרטגיים כדוגמת מקלטים ציבוריים וארונות סעף הם סנונית ראשונה במגוון רחב של פרויקטים לחידוש פני העיר״.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית יהוד-מונוסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן