יהודית וויס שנמצאה בעזה ללא רוח חיים – קרובת משפחתו של חבר המועצה משה שטה

“איזו בשורה נוראית, הערב כשאני עדיין במילואים קיבלתי את הבשורה נוראית מכל – יהודית וייס-האמא של גיסי האהוב וחמותה של אחותי האהובה נמצאה בעזה ללא רוח חיים בדיוק ביום שהמשפחה התכנסה לציין את היום ה-30 של שמוליק וייס, בעלה”

חבר מועצת עיריית רמלה משה שטה קיבל בעצב רב את הידיעה על מציאת גופתה של יהודית ווייס שנחטפה לעזה, ע”י כוחות צה”ל. 

“איזו בשורה נוראית, הערב כשאני עדיין במילואים קיבלתי את הבשורה נוראית מכל – יהודית וייס-האמא של גיסי האהוב וחמותה של אחותי האהובה נמצאה בעזה ללא רוח חיים בדיוק ביום שהמשפחה התכנסה לציין את היום ה-30 של שמוליק וייס, בעלה, חמה של אחותי ז”ל שנרצח בדם קר באותה השבת הנוראית. אני לא מוצא את המילים לתאר את הכאב הנוראי. אין לי אלא לבכות עם משפחת וייס האהובה, אחותי וגיסי האהובים שניצלו רק בנס מהטבח, ולחבקם בשעה הקשה הזאת. קיווינו שהסוף יהיה אחר”.

כפי שפורסם בחדשות 08 –

גופתה של החטופה יהודית וייס ז״ל חולצה על ידי כוח צה״ל מגדוד 603 מצוות קרב חטיבתי 7 ממבנה סמוך לבית החולים שיפאא׳ ברצועת עזה לשטח מדינת ישראל. במבנה בו נמצאה יהודית ז״ל נמצאו גם ציוד צבאי ואמצעי לחימה מסוג קלאצ׳ניקוב וטיל RPG.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, הודיעו היום (ה׳), נציגי צה״ל ומשטרה למשפחתה של יהודית וייס ז״ל שנחטפה ביום שבת ה-7.10.23 מביתה בבארי, ע״י ארגון הטרור חמאס, על קביעת מותה.
אנו משתתפים בצער המשפחה.

המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא איתור הנעדרים והשבת החטופים הביתה. צה״ל פועל באופן צמוד ובתיאום מלא עם הגופים הלאומיים והביטחוניים הרלוונטיים לצורך עמידה במשימות אלה, ולא נרפה עד להשלמתן.

אולי יעניין אותך גם: משה שטה מהמילואים: “היום – יותר מתמיד – אני גאה להיות רמלאי”

◼️ לקבוצת חדשות רמלה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן