יגאל וינברגר חתם על הסכם עם מנהיגות הקהילה האתיופית

במסגרת ההסכם, יוקמו מוסדות בעיר למען הקהילה האתיופית ויועברו תקציבים כדי לתקן אפלייה של שנים. “לכל ילד מגיעה הזדמנות שווה, יחד נקים עתיד ראוי ושיוויוני”

תוספת כוח משמעותית ליגאל וינברגר במרוץ לראשות העיר.

וינברגר חתם על הסכם שותפות עם נציגי הקהילה האתיופית בקרית גת. עיקרי ההסכם  מתמקדים בשילוב המורשת המפוארת של יהודי אתיופיה, שנזנחה עד כה, ומתן במה ראויה לתרבות ולמסורת של יוצאי אתיופיה.

ההסכם כולל הבטחה להקמת מרכז מורשת ליהדות אתיופיה, הקמת בית כנסת נוסף לקהילה, השקעה ממוקדת בחינוך והעשרה לימודית לילדי הקהילה, הגדלת תקציבים, ייצוג הולם של בעלי תפקידים בכירים, פתיחת מועדוני גמלאים ועוד.

לפי דוח מבקר המדינה משנת 2021, נגד יוצאי אתיופיה מופעל שיטור יתר שפוגע קשות בעתידם, לרבות בהזדמנות להתגייס לצה”ל והשתלב בתפקידי מפתח בחברה הישראלית.

יגאל וינברגר, חבר מועצת העיר מטעם סיעת “יחד” ומועמדה לראשות העיר: “לכל ילד מגיעה הזדמנות שווה וזה המסר של המהלך הזה. אנחנו בונים מנהיגות עם נציגי הציבור של הקהילה האתיופית ולא עם העסקנים, על מנת להקים יחד עתיד ראוי, תומך, הוגן ושיוויוני. אני שמח על השותפות עם גטנט טשגר ויחד נפעל להוביל ולשנות את העיר קרית גת”

גטנט טשגר, מועמד סיעת “יחד” למועצת העיר: “ההסכם עם יגאל וינברגר הוא ניצחון לקהילה האתיופית ולעיר קרית גת. אני שמח לצאת לדרך עם מנהיג כמו יגאל שרואה בנו שותפים אמיתיים ונחוש להוביל מסר של שיוויון, צדק ועשייה חברתית למען כלל התושבים”.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן