יאיר רביבו בלוד: נקע בקרסול, פחות קילוגרמים ויותר שיער שיבה

“Break a leg (שבור רגל)” כתב ראש עיריית לוד בפוסט שפרסם והתושבים מיהרו לאחל רפואה שלמה

“Break a leg (שבור רגל)” כתב ראש עיריית לוד בפוסט שפרסם והתושבים מיהרו לאחל רפואה שלמה.

“זהו ביטוי למזל טוב והצלחה”, שיתף רביבו, “השבוע נקעתי את הקרסול, אבל המשכתי כל הערב בפעילות (מסיבות סיום, הופעה של אודיה, ברכה בחופה), רק בסיום הערב ניגשתי ל’טרם’ המצויינים שלנו (לקח לי כמה שנים לשכנע אותם לפתוח סניף בלוד וב-5 שנים האחרונות הם פשוט מעניקים שירות נהדר וחוסכים לנו ריצות מיותרות למיון).

בחסדי ה’ בבוקר קמתי והרגשתי מצויין והכל עבר, ואז הבנתי שהביטוי למעלה רק סימן לי שאנו בפתחה של תקופה בע”ה טובה ומוצלחת”, הוסיף.

התושבים יכולים להיות רגועים, אמנם הרבה מוטל על הכתפיים של הראיס בימים אלו, כולל פרשת גיל חדד, אבל אין ספק שרביבו, כמו רביבו, יידע לעשות זאת נכון. מה כוללת פתיחת הקמפיין של רביבו? פחות קילוגרמים, יותר שיער שיבה

ברשומה שפרסם ציין: “אוטוטו….. מתחילים בע”ה! פעם ב-5 שנים צריך לעבור את הטקס הזה עם האיפור והמצלמה עבור תמונת הקמפיין. אז לפעם השלישית אני מגיע עם פחות קילוגרמים ועם יותר שיער שיבה, אבל עם הרבה נסיון ומוטיבציה להמשיך את המסע המדהים שאנו צועדים בו כבר עשור, במסגרתו הפכה העיר לוד לעיר ואם בישראל, שכולם מדברים בשבח המהפיכה שהיא עוברת, במאות פרויקטים שמתוכננים ומבוצעים בה בכל תחומי החיים והכל למענכם.
את ניצני הפירות כבר רואים בכל פינה אבל את עיקר ההצלחות נקצור בע”ה יחד בשנים הקרובות, כשמגדלי ההתחדשות העירונית יחליפו את השיכונים הוותיקים, כשנהנה יחד בפארק העירוני החדש עם האגם הענק, כשנשלים את החלפת כל התשתיות והכבישים בעיר, כש-10 המרכזים המסחריים שמתוכננים כעת ייבנו עם כל המותגים הטובים ביותר ועם יתר מאות הפרויקטים שכבר יוצאים לדרך (היכל תרבות של 900 מקומות, קאנטרי קלאב ופארק מים, בתי מלון ועוד).
עשינו המון ויש לנו עוד הרבה מה לעשות בשבילכם ולמענכם. אוהב אתכם ותודה רבה על הגיבוי, האהבה והשותפות! ניפגש בפתיחת הקמפיין אחרי ימי בין המצרים ובע”ה עם הגאולה שתבוא, האחדות בתוכנו ובניית בית מקדשנו. בשורות טובות!”

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: פייסבוק-יאיר רביבו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן