טרגדיה | תושב רחובות שנעצר כי התחזה לרופא שיניים שם קץ לחייו: הרשת גועשת: “ביום אחד הושפל בתקשורת”

שעות אחדות לאחר שפורסם כי התחזה לרופא שיניים והעניק טיפולים במשך שנים – שם ראול פרוים קץ לחייו, בביתו, ימים ספורים לאחר שנעצר, נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים. היום (ראשון) הוא יובא למנוחות בבית העלמין בראשון לציון.

כזכור, האירוע החל לאחר תלונה שהוגשה במשטרת ישראל, בה נפתחה חקירה כנגד התושב מרחובות, לאחר שהתגלה כי טיפל במטופלים ללא רישיון לעסוק ברפואת שיניים. המשטרה שערכה חיפוש במרפאה, תפסה ממצאים שונים, חומרי הרדמה וציוד רפואי. החשוד נחקר בתחנת המשטרה ברחובות, בסיומה שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים. החשוד, שלא יכל לשאת את העליהום התקשורתי שנעשה כלפיו החליט להתאבד בביתו. כתוצאה מהאירוע הטראגי, סערה גדולה התחוללה ברשתות החברתיות ממכרים רבים שהכירו את התושב שסירבו להאמין לידיעה הקשה, והחלו לחשוף פרטים אישיים על המנוח ומועד ההלוויה.

תושבים, שחלקם היו מטופלים שלו, סיפרו אודות חייו של המנוח. “איש טוב ורופא מעולה”, כך כתב אמנון. “היה איש נפלא ורופא מעולה, אולי לא קיבל תעודה בארץ. טיפל באלפי לקוחות, ללא תלונות וביום אחד גם הושפל מהתקשורת וגם שם קץ לחייו”. ניר, שנחשב למטופל שלו: “אני מטופל אצלו 20 שנה. איש יקר ואהוב, איש של גמילות חסדים, מצחיק, ולא פעם יצא, שראיתי שהוא מטפל ללא תשלום ועוזר. חבל עליו”. ניר הפנה אצבע מאשימה לתקשורת שהיא אחראית במותו הטראגי: “ערוץ 12 בשביל בצע, כסף, לעשות כתבה לפני שחקרו זה רצח. אם הייתי יכול, הייתי מאשים את ערוץ 12 ברצח של איש מאוד יקר. יהי זכרו ברוך”. תושב נוסף שהחליט גם הוא להפנות אצבע מאשימה: “יצאו פרסומים עליו, עוד לא ידעו כלום. הרגו את הבנאדם בעודו חי”. תגובה נוספת: “גם אם מתלוננים, אפשר לעשות את זה בדלתיים סגורות. לא חייב לגמור את הבנאדם”.

 

תושבת נוספת, שהכירה מקרוב את המנוח וחשפה את שמו: “וואו, ראול, אין לי מילים. אחד האנשים הכי שמחים שהכרתי בחיי!. לב זהב ונשמה גדולה, לא משנה מה יגידו אנשים עלייך, הייתה לך נשמה מיוחדת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן