טקס חילופי נשיאים ברוטרי רמלה

בטקס מרגש שהתקיים באשכול הפיס ברמלה, נשיאת רוטרי לשנת 2023-2024, יסקוב זינה, העבירה את שרביט ניהול מועדון רוטרי רמלה לשנת 2024-2025 לנשיא הנכנס רונן רוטשטיין.

הטקס נערך במעמד ראש העיר, מיכאל וידל, סגנו אברהם דז’ורייב, נגיד לשעבר נחום פרנקל – נציג רוטרי ישראל ורעייתו, נגיד לשעבר חיים קנט ורעייתו, חברי מועצה, נציגים ממועדוני רוטרי באשכול ירושלים והשפלה, בני משפחה וחברים.

 

 

שלב הברכות שלאחר קבלת הפנים והטקס הרוטריוני נפתח על ידי נשיאת המועדון, יסקוב זינה, שהודתה לכל המשתתפים סיפרה בהרחבה על הפעילות הענפה של המועדון למען העיר, ילדיה ותושביה ולמען מפוני עוטף עזה. זינה הדגישה את הפעילות הבינלאומית שהתבטאה בתרומות ובהתנדבות במהלך שנת נשיאותה המיוחדת והמאתגרת.

ראש העיר, מיכאל וידל, שיבח את פעילות המועדון, העניק מגן הוקרה לנשיאה זינה על תרומתה המשמעותית והדגיש כי ימשיך לחזק את הקשרים עם פעילות המועדון. נחום פרנקל בירך בשם נגיד רוטרי ישראל, ירון מטר, את המועדון על הפעילות הענפה והבינלאומית וסיפר על יעדי הנגיד לשנת הרוטרי 2024-2025, שמטרתם להעצים את שמו של ארגון הרוטרי, להביאו לידיעת האוכלוסייה במדינה, לפתוח מועדונים חדשים ולהגדיל את מספר הרוטריונים במועדונים.

במהלך הטקס, לפני שהעבירה את שרביט הניהול לרונן רוטשטיין, העניקה זינה לזמירה שמעוני את אות פול האריס, וכן מגיני הוקרה ותעודות לבעלי התפקידים במועדון בשנת נשיאותה. לאחר חילופי הסיכות והעברת הניהול, הציג הנשיא הנכנס, רונן רוטשטיין, את בעלי התפקידים לשנת נשיאותו ואת העקרונות והמטרות לשנה הקרובה.

הטקס, שהיווה נקודת ציון חשובה עבור מועדון רוטרי רמלה, הדגיש את רוח ההתנדבות והפעילות הקהילתית המאפיינות את הארגון ואת מחויבותם להמשיך ולתרום לקהילה המקומית והבינלאומית.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן