טקס הרמת כוסית לשנה החדשה בתחנת משטרת יבנה

מפקד התחנה, סנ”צ שי גז: “בשנה זו התמודדנו עם אירועים וזירות קשות שטרם הכרנו, והשקענו ימים ולילות כדי להבטיח את בטיחות התושבים”

הבוקר (ראשון) נערך בתחנת משטרת יבנה טקס הרמת כוסית מרגש לכבוד השנה החדשה, במעמד ראש העיר, רועי גבאי, סגן מפקד מרחב שפלה, נצ”מ אליהו פינטו, מפקד תחנת יבנה, סנ”צ שי גז, המסיים בימים אלה את תפקידו, מפקד התחנה המיועד, סנ”צ קובי יגן, סגן מפקד התחנה רפ”ק אבי מולר, ראש המועצה האזורית גדרות, ערן גלזר, ראש המועצה האזורית גן-רווה, מירה בן-ארי, מנהל אגף הביטחון והחירום ציון דויד, קציני התחנה, שוטרים ואנשי השיטור העירוני.

האירוע היה מרגש במיוחד על רקע סיום תפקידו של מפקד התחנה, סנ”צ שי גז, לאחר למעלה משלוש שנים של עשייה נמרצת. סנ”צ גז צפוי להתקדם בימים הקרובים לתפקיד פיקודי חדש במחוז המרכז ואת מקומו צפוי לתפוס סנ”צ קובי יגן ששימש כסגן מפקד תחנת משטרת ראשל”צ.

במהלך הטקס הוענקו דרגות ואותות הצטיינות לשוטרים ולאנשי השיטור העירוני, כהוקרה על מסירותם ומאמציהם למען ביטחון התושבים ועשייתם בשנה האחרונה.

ראש העיר, רועי גבאי, הודה ל סנ”צ שי גז על תרומתו הרבה לביטחון תושבי יבנה במהלך כהונתו ואמר: “בשלוש שנים של עשייה בלתי פוסקת הובלת את התחנה להישגים מרשימים שכללו צמצום הפשיעה, מניעת עבירות ובסופו של דבר לשיפור תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר – על כל זאת אנו מוקירים אותך. תחנת יבנה צמחה והתחזקה בתקופתך, הובלת אותה במציאות מאתגרת ואנו מוקירים ומאחלים לך המשך הצלחה בהמשך הדרך”. גבאי הדגיש את שיתוף הפעולה הפורה בין העירייה למשטרה ואמר כי יחסים אלה יימשכו ואף יורחבו עם המפקד הנכנס, סנ”צ קובי יגן. “שוטרי ישראל עומדים בקו החזית ונלחמים למען ביטחוננו. נאחל לכולנו שנה טובה ומתוקה, נתפלל לחזרתם של של החטופים במהרה ולשובם של חיילי צה”ל לביתם בשלום לאחר השלמת משימותיהם” סיכם גבאי.

מפקד התחנה, סנ”צ שי גז, הדגיש בדבריו את האתגרים הרבים שעמדו בפני המשטרה בשנה האחרונה ואת העשייה הבלתי פוסקת של התחנה למען ביטחון התושבים: “בשנה זו התמודדנו עם אירועים וזירות קשות שטרם הכרנו, והשקענו ימים ולילות כדי להבטיח את בטיחות התושבים. הערכתי הגדולה לאנשי המשטרה, לקציני התחנה, לשוטרות ולשוטרים, לאנשי הסגל, המתנדבות והמתנדבים על מסירותם והשקעתם האין סופית. בעיני אתם דוגמא ומופת למסירות ולהקרבה למען עם ישראל. גם במהלך חגי תשרי שוטרי התחנה ימשיכו לפעול בשטח כדי להבטיח את שלום הציבור”. סנ”צ גז איחל הצלחה רבה למחליפו, סנ”צ קובי יגן, והודה לכל השותפים לדרך.

ראש מועצת גן-רווה, מירה בן-ארי, אשר התחנה משרתת גם את יישובי המועצה שיבחה את פועלו של סנ”צ גז ואת תרומתו לביטחון האזור: “אתם מגנים על התושבים ותורמים לחוסן הקהילתי בימים המאתגרים הללו לעם ישראל ועל כך אנו מודים לכם מקרב לב”.

האירוע המרגש נחתם בדברי ברכה של הרב יוסף לרר, שליח חב”ד ביבנה, שבירך את הנוכחים ואיחל כי שנה החדשה תביא עימה בשורות טובות לעם ישראל.

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן