טקס החלפת פיקוד בתחנת קריית מלאכי

הבוקר התקיים טקס החלפת מפקד תחנת קרית מלאכי, במהלכו מפקד התחנה הנכנס סנ”צ ליאור מצרפי, קיבל את הפיקוד מידיו של סנ”צ מבורך אברהם, שסיים 3 שנים בהן פיקד על התחנה, ומונה לתפקיד סגן מפקד מרחב לכיש.

הטקס התקיים במעמד מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן, מפקד מרחב לכיש נצ”מ רועי ולדמן, רב המחוז הדרומי רפ״ק ראובן כמיל, ראש העיר קרית מלאכי מר אליהו זוהר, סגל פיקוד מחוז הדרום ומרחב לכיש, מכובדי הקהילה האתיופית, שוטרים ומשפחות.

 

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן:

“העיר קריית מלאכי היא עיר קהילתית וסמל של קידום ומובילות חברתית עם גוון תרבותי מכל העדות והמגזרים שמוצאים את מקומם כאן במקום היפה הזה. זוהי עיר המייצגת את הפסיפס החברתי ואת פניה היפות של החברה הישראלית. עיר ייחודית המהווה סמל ומופת לסובלנות ומתן שוויון הזדמנויות לכל תושביה. יחד עם התרחבותה והתפתחותה של העיר הצורך בשירותי משטרה של התושבים גדל, ואנו מפקדי ושוטרי משטרת ישראל נמצאים כאן יום וליל כדי להעניק לתושבי העיר וסביבותיה שירותי משטרה וביטחון אישי.

אני קורא מכאן לתושבי העיר וסביבותיה – יש לכם על מי לסמוך ויש לכם למי לפנות, קציני ושוטרי תחנת קריית מלאכי יחד עם לוחמי מג”ב לרשותכם ושירותכם בכל עת ומקום.”

למפקד התחנה היוצא, סנ”צ מבורך אמר מפקד המחוז:

“נבחרת לתפקיד סגן מפקד מרחב, תפקיד משפיע ומשמעותי – בחרתי בך לקידום בזכות המנהיגות, ההישגים, הכישורים והיכולות האישיות שלך. אין לי ספק שתבצע את התפקיד בהצלחה רבה.”

למפקד התחנה הנכנס, סנ”צ ליאור אמר מפקד המחוז:

“בחרתי בך לפקד על התחנה מתוך הכרה והערכה לפועלך. בכל התפקידים אותם ביצעת בלטת ביכולותיך בתחום המקצועי והפיקודי. במתקפת הפתע האכזרית על מדינת ישראל בשבעה באוקטובר 2023, עמדת לצידי בניהול זירות הלחימה החל מתחילת המתקפה ובימים שלאחריה. ראיתי קצין מסור וחרוץ, נבון ומנוסה שראוי לקידום ולתפקידי פיקוד בכירים בעתיד.”

 

נצ”מ רועי ולדמן, מפקד מרחב לכיש:

“התכנסנו כאן היום למעמד חגיגי של טקס החלפת פיקוד תחנת קריית מלאכי. תחנה מרכזית ומשמעותית במרחב לכיש, שיודעת להוביל תהליכי עבודה מצוינים, הן בציר הפלילי, הן בציר הביטחוני והן בציר הקהילתי. מעל הכל משלבת בתוכה התחנה הון אנושי מצטיין של שוטרות ושוטרים איכותיים ומקצועיים.

מפקד התחנה הנכנס, סנ”צ ליאור מצרפי, הגעת לתפקיד מתוך רצון כן ושלם לפקד על תחנת קרית מלאכי במרחב לכיש, וכשאתה מפקד על תחנה, אתה מעצב ומשפיע על איכות חיי ציבור שלם שסומך עליך ומאמין בך. בתפקידיך הקודמים בשטח, חלקם גם במרחב לכיש, צברת ניסיון רב ומקצועיות רבה. אני סמוך ובטוח, כי תדע לפקד ולהוביל את התחנה עם כישוריך המגוונים אל מול האתגרים הרבים במעלה הדרך. גם במעמד זה, כמו בכל מעמד אחר, אנו לא שוכחים את אחיותינו ואחינו, החטופות והחטופים שנמצאים בעזה, ומייחלים לשובם במהרה. בד בבד נאחל לחיילינו בחזית הצלחה, ניצחון ושיחזרו בריאים ושלמים!”

 

סנ”צ ליאור מצרפי, מפקד התחנה הנכנס:

“תחנת קריית מלאכי הינה תחנה מאתגרת עם מאפיינים ייחודים ורב תרבותיים, עם מועצות אזוריות ויישובים כפריים. אני מקבל היום בחרדת קודש את הפיקוד על תחנת קריית מלאכי ומתחייב להצעיד את התחנה קדימה בשנים הבאות למען השוטרים והקהילה אותה אנו משרתים. לצד האתגרים המבצעיים הרבים הניצבים בפנינו אזכור בכל יום ויום כי כל שוטר ושוטרת הם נכס ופיקדון יקר שהפקידה מדינת ישראל בידי למשמרת. הדאגה לחיזוק רוחם וחוסנם האישי הוא צו ערכי עבורי ולא ארפה לרגע מלתת בידיהם את כל הכלים הדרושים להם לביצוע משימתם ושליחותם הלאומית. המצוינות היא נר לרגלינו ואנו נפעל בכל כוחנו למען שלומם וביטחונם של אזרחי העיר והישובים הסמוכים לה. נפעל יחד לחיזוק הביטחון האישי של התושבים לצד הגברת אמון הציבור במשטרה. מצופה מאתנו לעמוד באתגרים ולספק ביטחון ושרות מקצועי ראוי והוגן לציבור.”

סנ”צ מבורך אברהם, מפקד התחנה היוצא:

“אני נרגש ושמח לעמוד כאן היום, בו אני מסכם ארבע שנים כמפקד משטרת קרית מלאכי. אלה היו ארבע שנים של סיפוק, ארבע שנים קדושות בעשייה, ארבע שנים מעצבות, ארבע שנים עמוסות במסירות ושליחות עצומה, ארבע שנים של אהבה וארבע שנים הכי מלאות ומשמעותיות בחיי המקצועיים שיריעה קצרה מלהכיל. ליאור נבחרת על ידי מפקד המחוז משום שאתה הקצין הטוב והמתאים ביותר לפקד על אחת מהתחנות המורכבות במחוז, זו תחנה שמשתרעת על שטח עצום עם 9 רשויות ו 44 ישובים בהם חיים מעל למאה אלף תושבים. גזרה עם נוף משולב של עיר ומושבים כפריים, פסיפס אנושי מיוחד חם ואוהב.

ליאור יקירי, היום אני מפקיד בידך את היקר לי מכל וגם לך, את ההון האנושי, את הילדים שלי שאני כל כך אוהב. בתחנה זו יש את השוטרים, המתנדבים והמפקדים הטובים ביותר ואיתם אתה תגיע לכל יעד ותכבוש כל פסגה. אחיי ואחיותיי קציני, שוטרי ומתנדבי תחנת קרית מלאכי, מתוך תפיסה שההון האנושי הוא שמצמיח כל ארגון ומגשים חלומותיה של כל מערכת, לא ראיתי בכם בורג במכונה, מבחינתי לא הייתם אפילו המכונה עצמה, אלא “שותפים” ששולטים בחייהם ומביאים את עצמכם ״הפנימי” יום יום לעבודה.

בתאריך 04.09.20 יצאנו למסע משותף ומהנה, מסע מאתגר, מסע בו אני שרתתי אתכם ואתם שרתם את הציבור ועשיתם זאת באופן מעורר הערכה וכבוד. מבקש לומר לכם שהיינו שותפים למסע היסטורי ומשנה חיים, מסע שהטביע חותם בנו ובאזרחים רבים ואין זכות גדולה מזאת. מבקש להזכיר לכם שהמסע לא תם לעולם. אתם ממשיכים את המסע בלעדיי כאשר הלפיד עובר לידיו האמונות של מפקד התחנה החדש.”

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן