טניה גלבוע סיימה את תפקידה כמנהלת המרכז לנפגעות תקיפה מינית “תאיר”; אסתי מאיר-קעטבי ואורית שלגי פרשו מהשירות הפסיכולוגי-חינוכי

לאחר שש שנים וחצי נפרדה טניה גלבוע מתפקידה כמנהלת “תאיר” – מרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית בטקס מרשים באתר הפרדסנות בעיר. כיבדו בנוכחותם: חברת מועצת העיר, ד”ר רוני באום והמשנה לראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’. את תפקידה תאייש עינת אגסי.

בפוסט ארוך ומלא אמוציות כתבה ברשת החברתית: “איך אני מסכמת שש וחצי שנים כמנהלת מרכז סיוע? איך אני מנסה לתמצת את השש וחצי שנים הכי עמוסות, גדושות, מרתקות בחיי? סיימתי באופן רשמי את תפקידי כמנהלת המרכז. אני יוצאת לדרך חדשה, למסע אחר שעוד לא ברור לאן הוא יגיע ואני לא חוששת, יהיה בסדר.

“בתחילת תפקידי כמנהלת המרכז שמעתי מאחת המנהלות את המשפט: ‘אחרי ניהול מרכז סיוע, כל תפקיד אחר יהיה קטן עלייך’. אני חושבת שרק המנהלות האחרות, הקולגות שלי יבינו את המשפט, אני מבינה היום שהוא נכון. הייתה לי הזכות לנהל את ‘תאיר’, לעבוד מול מתנדבות, אנשי מקצוע, צוות, ועד מנהל, להקים אגודת ידידות, ללוות נשים, גברים ומשפחות נפגעות. זו הייתה בעיקר זכות, זכות גדולה שבה אנשים בחרו לתת לנו את האפשרות לסייע ולעזור. אני שמחה וגאה שהצלחנו לעשות זאת ועוד נצליח”.

זהר בלום בנאומו לרגל הפרידה מהבכירות בשירות הפסיכולוגי-חינוכי
זהר בלום בנאומו לרגל הפרידה מהבכירות בשירות הפסיכולוגי-חינוכי
אירוע מרגש נוסף התקיים ב-“אשכול פיס” לציון פרישתן של מנהלת השירות הפסיכולוגי-חינוכי, אסתי מאיר-קעטבי, ורכזת החינוך המיוחד, אורית שלגי בהשתתפות סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מנכ”ל העירייה, דורון מילברג, מנהלת אגף החינוך, סמדר קרפובסקי, מנהלת מחלקת החינוך היסודי, שרה והב, מנהלת מחלקת גני ילדים, ד”ר אסתר הנדלר ומנהלת מחלקת החינוך המיוחד, מיכל חסדאי. התכנית האמנותית כללה קטע נגינה קצר בחליל ובפסנתר ודברי ברכה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן