טליה לנקרי: אם מתכוונים לשחק איתנו משחקים, אנחנו לא נהיה בקואליציה

המו”מ בגדרה על הקואליציה – דרמה גדולה. טליה לנקרי עם הסיעה ה-3 בגודלה: בעוד אנחנו מוכנים לבוא למו”מ בידיים נקיות ונפש חפצה, יש מי שבוחר להמשיך באותן שיטות שאנחנו נלחמנו ונמשיך להילחם נגדן, ומנסה לסכסך ולפצל את סיעת אומץ.

חברת מועצת גדרה החדשה, טליה לנקרי, שהייתה מועמדת לראשות המועצה והפסידה לסהר פינטו, ככל הנראה לא תצטרף לקואליציה.

לפני זמן קצר פרסמה לנקרי רשומה ובה ציינה: “לאורך כל קמפיין הבחירות שלי הבטחתי לכם פוליטיקה חדשה, נקייה ושקופה. לצערי הרב הפוליטיקה הישנה, של דילים ועסקנות ממשיכה להיות הדרך במחוזותינו. סיעת אומץ ואני לא ניתן יד ולא נהיה שותפים לכך!

בעוד אנחנו מוכנים לבוא למו”מ בידיים נקיות ונפש חפצה, יש מי שבוחר להמשיך באותן שיטות שאנחנו נלחמנו ונמשיך להילחם נגדן, ומנסה לסכסך ולפצל את סיעת אומץ.

מיד לאחר הבחירות קיבלנו פניה להתחיל במו”מ להקמת קואליציה. הפגישה הייתה אמורה להתקיים הערב. אולם, חברי סיעת אומץ החלו לקבל הצעות לפרישה מהסיעה תמורת תיקים כאלה ואחרים. זו לא פוליטיקה שאנחנו נהיה שותפים לה.

כל מי שרוצה לשבת איתנו ולנהל מו”מ חייב להבין ולהפנים שלא ניתן יד לפוליטיקה מהסוג הזה ולהתנהלות שכזו. כפי שעשינו לאורך כל קמפיין הבחירות נמשיך ונעשה כעת. אנחנו נמשיך ונדבוק בפוליטיקה אחרת, ישרה, הגונה ושקופה. אם באמת רוצים לנהל איתנו מו”מ נקי ושקוף, אנחנו מוכנים! אך אם מתכוונים לשחק איתנו משחקים, אנחנו לא נהיה שם. ככה פשוט!

אני מניחה שעכשיו יתחילו לצוץ שוב חצאי אמיתות, שמועות, הדלפות מגמתיות ודיס אינפורמציה. בבקשה, תתעלמו מזה. אני מבטיחה להמשיך ולעדכן בשקיפות וללא משחקים. עתיד גדרה הוא מעל הכל!”.

סהר פינטו

אחרי חמש עשרה שנות כהונה יואל גמליאל מפנה את כסא ראש העיר לסהר פינטו, אותו הצליח לנצח בבחירות 2018. הפעם, פינטו התנהל נכון יותר, מדויק יותר וברור יותר – ולפיכך הצליח להגיע למרבית תושבי גדרה, להציף בפניהם בעיות ופתרונות ובעיקר להשלים מהפך.

בבחירות הללו, של 2024 בצל המלחמה, ניצח פינטו בענק – עם 47.2% אחוזי תמיכה, לעומת 34.6%. טליה לנקרי גרפה 18.2%.

במפת המנדטים 34% מהבוחרים הצביעו בעד סיעת גדרתים של פינטו, כמעט פי שניים מאחוזי ההצבעה לסיעת בונים עתיד בראשות יואל גמליאל, שסיים עם 17.8%. אומץ עם 15.7%, גשר מחוברים לתושבים עם 12.7%.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: קרן זמסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן