טיול כואב: מעל חצי מיליון שקל פיצוי לצעירה מאשקלון

במסגרת ההליך בבית המשפט, הגיעו הצדדים לפשרה לגבי גובה סכום הפיצוי

לפני כשלוש שנים נסעה צעירה תושבת אשקלון  עם חברותיה לטיול באזור הצפון. היא ודאי לא תיארה לעצמה שאת הטיול היא  תסיים כשהיא כאובה וחבולה בבית החולים “זיו” בצפת.

לצערה, רצה הגורל ואותה נסיעה הסתיימה בתאונה שעברה עם רכבה, זאת לאחר שבמהלך הנסיעה רכב נכנס ברכב בו הייתה בעוצמה מאחור והיא הרגישה מכה חזקה בגבה.

לאחר המקרה, היא פונתה לבית החולים זיו, שם התברר כי לאור החבלה בעמוד השדרה שלה  מן התאונה היא סובלת משברים בזיזי חוליות, ובהמשך הטיפול השוטף שלה בקופת חולים התברר כי קיימים בעמוד השדרה המותני שלה בלטי דיסק בחוליות.

על מנת לשפר את מצבה, עברה הצעירה מספר סדרת טיפולי פיזיותרפיה והידרותרפיה, ואף נאלצה לעשות שימוש במחוך לגבה משך תקופה, כמו גם, להיות במעקב שוטף בקופת החולים אצל מספר אורתופדים.

לצערה נאלצה הצעירה לצורך הליך שיקומה להיעדר ממקום עבודתה זמן ממושך של מספר חודשים.

לאחר המקרה פנתה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי – בבקשה כי יסייע לה.

עורך הדין הגיש תביעה כנגד חברת ביטוח החובה של הרכב בו נסעה ובמסגרתו טען, בין היתר, כי “כתוצאה מהתאונה ועד היום נגרמו לתובעת הנזקים הבאים – הוצאות רפואיות, הוצאות נסיעה רבות וכן הוצאות נלוות, עזרה וסיעוד בעבר (על בסיס בני משפחתה), הפסד שכר עד למועד הגשת כתב התביעה”.

כמו כן טען, כי בעקבות נזקי התאונה יגרמו לצעירה נזקים עתידיים שכוללים “הוצאות רפואיות בעתיד לרבות הוצאות על טיפולים אלטרנטיביים ובכלל זה הוצאות שיקום, עזרה וסיעוד בעתיד, הפסד השתכרות בעתיד לרבות אובדן כושר השתכרות וזכויות סוציאליות, צער כאב וסבל”.

במסגרת ההליכים בין הצדדים מונו על-ידי בית המשפט מומחים לבדיקת התובעת שקבעו כי לתובעת קיימת נכות בתחום האורתופדיה והנוירולוגיה.

לאחרונה, במסגרת הסכם פשרה שנחתם לאחרונה נקבע כי בעקבות נזקי הגוף שנגרמו לצעירה מהתאונה היא תפוצה בסך של 531 אלף שקלים.

 

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן