טורניר קט-רגל ייערך לזכרו של ברוך אנבייה – חמש שנים לאחר שנרצח

5 שנים לאחר רצח ברוך אנבייה שלנצח יישאר בן 18 – ייערך לזיכרו טורניר קט רגל במרכז הקהילתי חוויות בקריית משה. הטורניר יתקיים במשך שבוע ימים במהלך חודש אוגוסט כאשר שחקן ליגת העל סינטיהו סולליך ישתתף בטקס הענקת הגביע לזוכים.

כזכור, ב-20 באוקטובר 2016, סמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, נדקר אנבייה למוות ברחבת המתנ”ס על ידי גביהו טגנה במהלך ויכוח שפרץ בין המנוח וחברו לבין שתי צעירות – שאחת מהן היא בת זוגו של טגנה. בפרקליטות טענו כי טגנה “נשא איתו סכין מטבח ובעת שפרץ הויכוח התערב הנאשם ודקר את המנוח בגופו באמצעות הסכין מספר דקירות”. אנבייה נפצע אנושות ומת מפצעיו לאחר שהובא לבית החולים. הדוקר השליך את הסכין, נמלט מהמקום, ולאחר יומיים כשנעצר על ידי כוחות המשטרה הודה במיוחס לו ואף שחזר את האירוע.

באירוע הגמר והענקת גביע ניצחון, שיתקיים ביום חמישי 19.8.21 ישתתפו משפחתו של אנבייה ז”ל ובני הנוער מהשכונה. כמו כן יקחו חלק באירוע זה אמיתי כהן – סגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות, גולן ביטון – מ”מ מנכ”ל הרשת, שאול צגהון – חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השכונות, עדי נסירוב – מנהלת אזור עמותת עלם, נאוה רידי – מרכזת בכירה מרקם ותיק ושחקני ליגת העל בכדורגל חן עזרא ואלמוג כהן.

יונתן בחור מ”מ מנהל מרכז חוויות קריית משה: “מטרת הטורניר היא להנציח את זכרו של ברוך, לצד העברת מסרים חינוכיים וקהילתיים לחיזוק הסובלנות, הסבלנות והחברות. אנחנו מאחלים בהצלחה למשתתפים ומצפים לרוח ספורטיבית ומכבדת על המגרש”.

לפרטים נוספים ניתן לפנות אל: שי טרונך – 054-8839378, שרי שרגא – 052-4457805 | להרשמה לטורניר לחצו כאן: https://bit.ly/3sgKvXr 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן