טורניר קטרגל לנוער ושכונות בלוד הסתיים בתוצאה מפתיעה

בתום משחק גמר מותח ומרתק, שהזכיר את גמר מונדיאל 2022, הוכתרה קבוצת “הנוער הדתי”

בתום משחק גמר מותח ומרתק, שהזכיר את גמר מונדיאל 2022, הוכתרה קבוצת “הנוער הדתי” לאלופת הטורניר לכיתות י’-י”ב, לאחר שגברה על קבוצת “אג’יל” במותחן מרתק, שהוכרע רק לאחר הארכה ובתום קרב פנדלים מותח. קבוצת “שחר פידל” הוכתרה לאלופת כיתות ז’-ט’, לאחר שגברה בגמר על “אפרוחי לוד”. ירון זרד, מנהל מח’ הספורט, בטקס הסיום: “צפינו במשחקים מרתקים ומותחים, ששיקפו את רצינותם ואת רמתם הגבוהה של השחקנים, אשר שמרו על רוח ספורטיבית ועל הגינות. להתראות בשנה הבאה!”

במהלך חודש יולי, קיימנו את הטורניר המסורתי בקטרגל המבוסס על הנוער שלנו המייצג את מרכזי הנוער בשכונות. מדובר ביוזמה משותפת של אגף הספורט ויחידת הנוער. הטורניר נערך על הדשא הסינטטי במתנ”ס גני אביב, בשיפוטו של אלעד נאור, שופט כדורגל מקצועי. בטורניר, אשר כלל 2 ליגות במקביל: ליגת צעירים לתלמידי ז’-ט’ וליגת בוגרים לתלמידי י’-י”ב. בסה”כ השתתפו 12 קבוצות – 6 קבוצות בכל ליגה שייצגה שכבת גיל שונה. בין השחקנים, היו נערים מכל רחבי ושכונות העיר. הקבוצות התחרו על התואר “אלופת לוד”. שחקני כל קבוצה קיבלו תלבושת ובסיום משחק הגמר המותח של הבוגרים, נערך טקס מרשים בו חולקו גביעים ומדליות לזוכים.

ביום שני השבוע, לאחר 6 מחזורים מרתקים, התקיימו משחקי הגמר של טורניר הקטרגל לנוער בין הקבוצות שהגיעו למקומות הראשונים. כאמור, קבוצת “שחר פידל” הוכתרה לאלופת הליגה של הצעירים, לאחר שגברה בגמר על “אפרוחי לוד”. למקום השלישי הגיעה קבוצת “סחבק”. למקום הרביעי הגיעה קבוצת “איינשטיין 10”. נועלות את הטבלה קבוצות “אריאל” וקבוצת “האריות”.

משחק הגמר של הבוגרים התעלה לרמה גבוהה ביותר, והיה מותח במיוחד. לאחר שער מוקדם שהבקיעה קבוצת “הנוער הדתי”, הצליחו שחקני “אג’יל” להשוות בדקת הסיום של המשחק. לאחר הפסקה קצרה לתדרוך ומנוחה, שרק השופט לפתיחת ההארכה. שחקני “הנוער הדתי” הצליחו להוביל בשנית, וכשכבר היה נדמה שהמשחק הולך להסתיים בתוצאה 2:1, הצליח חלוץ “אג’יל” להבקיע שער מדהים, שלא היה מבייש את משחק הגמר של המונדיאל, ממש בתוספת הזמן של ההארכה. הקבוצות נערכו לקרב פנדלים, שבסיומו הוכתרה קבוצת “הנוער הדתי” לאלופת טורניר הבוגרים זו השנה השנייה ברציפות. למקום השלישי הגיעה קבוצת “אריאל” ולמקום הרביעי קבוצת “בני עקיבא”. נעלה את הטבלה קבוצות “אחריי”.

האלופה קיבלה גביע מרשים ופרס מכובד. את הטורניר הובילו ירון זרד, מנהל מח’ הספורט, שוהם לזר, רכז התנדבות יחידת הנוער, שני סמדג’ה, מנהלת מח’ הנוער ואיתן לוי, מנהל הרשות לביטחון קהילתי. המשחקים התקיימו בימי שני ורביעי, לאורך כל חודש יולי. הטורניר נחל הצלחה רבה והתנהל בסדר מופתי. השחקנים התייחסו לטורניר ברצינות רבה, אך למרות המתח הרב ששרר, במיוחד במשחקי הגמר, נהגו בהוגנות ובספורטיביות, ואף נוצרו יחסי ידידות בין שחקני הקבוצות היריבות.

בתום משחקי הגמר נערך טקס מרשים בו חולקו גביעים ומדליות לשחקני הקבוצות הזוכות. בטקס נשאו דברים ירון זרד, מנהל מחלקת הספורט, ושני סמדג’ה, מנהלת מח’ הנוער, שהחמיאו לנערים על הנחישות והיכולת, שהביאו למשחקים מלהיבים ומותחים. הם הביעו תקווה שהטורניר יתקיים גם בשנה הבאה ויהפוך למסורת. ומי יודע, אולי בעתיד הקרוב חלק משחקני הטורניר יככב במגרשי הקבוצות הבכירות בארץ ואולי גם בעולם.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן