חשש לסגירת מערכת החינוך ברחובות: 11 מאומתים התגלו בבי”ס נבון, שכבת כיתות ב׳ לא תלמד

בבית הספר נבון התגלו נכון לשעה זו 11 חולים מאומתים בכיתה אחת, ועוד 2 אנשי צוות חינוכי מאומתים . מיד עם קבלת הדיווח על גילוי מספר חולים מאומתים, ראש העיר וממלא מקומו החליטו כי שכבת כיתות ב׳ שבה התגלו החולים לא תלמד היום ועד לבחינה עדכנית של המצב. בעוד מספר שעות תתקיים הערכת מצב מחודשת האם לסגור את כלל בית הספר.

כמו כן הם פעלו מול משרד הבריאות ופיקוד העורף להקמה מיידית של מתחם בדיקות בהגעה רגלית בבית הספר לכלל התלמידים וההורים, על מנת לאתר חולים נוספים ולקטוע את שרשרת ההדבקה וממתינים לתשובה בנושא.

ראש העיר רחמים מלול: “עם קבלת הדיווחים על גילוי החולים המאומתים במקום החלטנו כי תלמידי שכבת ב לא ילמדו, ואנחנו שוקלים האם לסגור את בית הספר על מנת לשמור על בריאותם של התלמידים ואנשי הצוות הנוספים. כמו כן דרשנו מפיקוד העורף ומשרד הבריאות להביא למקום מתחם בדיקות על מנת לאתר חולים נוספים שלא ידביקו נוספים. אנחנו עוקבים מקרוב אחרי המצב ואני קורא להורים ולתושבי השכונה- אנא שמרו על הנחיות הסגר והקפידו על הנחיות הבידוד. אל תצאו מהבית שלא לצורך. חשוב למנוע התפרצות בשכונה והמשך תחלואה”.

ממלא מקום ראש העיר זוהר בלום: “אנחנו עוקבים מקרוב אחר המצב בבית הספר ונמצאים בקשר הדוק עם ההורים ועם ההנהלה וכן עם הגורמים הרלוונטיים במשרד החינוך, הבריאות ופיקוד העורף . אנחנו מבקשים מההורים להקפיד על הנחיות הבידוד כדי שלא יידבקו בני המשפחה הנוספים. נמשיך ונעדכן בהתאם להתפתחויות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן