חשוד בניסיון רצח בשדרות באמצעות רובה צלילה – נעצר

היום יובא החשוד בפני בימ”ש השלום באשקלון, בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו

משטרת ישראל חוקרת חשד לניסיון רצח בעיר שדרות באמצעות רובה צלילה – בתום מצוד משטרתי אחר החשוד, הוא נעצר והיום יובא בפני בימ”ש.

כוחות המשטרה בעיר שדרות הוזעקו אתמול בשעות הצהריים בעקבות דיווח על גבר (27, שדרות) שנמצא מוטל על מדרכה, כשהוא פצוע בראשו מפגיעה של חץ השייך לרובה צלילה, והוא פונה במצב קשה מאוד.

חוקרי תחנת שדרות שמיד החלו לתחקר את המקרה, הצליחו תוך זמן קצר להתחקות אחר רכבו של החשוד, שאותר בעיר כשהוא נטוש ובתוכו רובה הצלילה וממצאים נוספים, והחשוד נמלט.

במקביל, פתחו השוטרים במצוד אחר החשוד (38, דימונה) שנמלט תחילה מהעיר, ותוך מספר שעות בפעילות מתוחכמת הצליחו לאתר את מיקומו ולעצור אותו בעיר שדרות.

החשוד הובא לחקירה בתחנת שדרות בחשד לניסיון רצח, במהלכה התחזק החשד כי בין החשוד לקורבן ישנה היכרות מוקדמת, וסכסוך שהתגלע בין השניים הוביל לתקיפה החמורה.

 

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן