חקלאי גרנות נרתמו לפרויקט כרובית למען קשישים ונזקקים 

טונות של תוצרת חקלאית מובחרת הכוללת תפוחי אדמה, בטטה, בצל, דלורית, בננות, מלונים ועוד נתרמה ונשלחה למטבחי הפרויקט, הדואג להכין ולשלוח מנות חמות, עשירות וטעימות לקשישים ונזקקים בתקופת החגים

יוזמה מרגשת של החקלאים החברים ב"חקלאי גרנות", מגדלי האבוקדו וההדרים ומשווקי הפירות והירקות לרשתות המזון, סביב חגי תשרי. החברה תרמה טונות של תוצרת חקלאית טרייה, עם מגוון רב של פירות וירקות, ל"פרויקט כרובית", עבור חלוקת מזון לקשישים ונזקקים בתקופת החגים. התוצרת החקלאית נקטפה ונאספה משטחי הגידול של גרנות בקיבוצים ובמושבים באיזור עמק חפר ונשלחה למרלו"ג של פרויקט כרובית, המבשל מנות חמות ומשלח לנזקקים.

פרויקט כרובית הוא ארגון חסד ללא מטרות רווח הפועל בהכנת וחלוקת מזון לנזקקים לקראת החגים בישראל. היקף הפעילות של הארגון בכל חג מוערך בכ-10,000 מתנדבים המחלקים כ-7,500 ארוחות לקשישים, נכים, וטרנים, ניצולי השואה, חולים ומעוטי יכולת. הפרויקט, בשונה ממיזמי חלוקת מצרכים אחרים, כולל מעורבות של המתנדבים בכל שלבי הדאגה לזקוקים לארוחות. כך מקבלי הארוחות אינם בהכרח אנשים להם אין יכולת כלכלית לקנות מצרכים, אלא כאלו שלהם אין יכולת לבשל לעצמם ארוחת חג.

לדברי גיורא מרום, מנכ"ל קבוצת חקלאי גרנות, "השנה, יותר מתמיד, בעת של שיקום ומלחמה, הירתמות עבור אלו הזקוקים לכך היא החשובה ביותר ונדאג תמיד לסייע בכל המקומות שאפשר ולהיות עוגן של ביטחון תזונתי כפי שאנו תמיד."

 

◼️ לקבוצת אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אחיקם חיים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן