חקירת פיצוץ הרכב ברחובות בעיצומה

חקירת האירוע החריג הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה

בחדשות 08 דיווחנו לכם לראשונה על פיצוץ ושריפת רכב ברחובות, כאשר בסמוך לו נמצאו שרידי פריט אמל”ח.

בעקבות כך קיים מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון הערכת מצב מיוחדת בזירת הפיצוץ ברכב ברחובות, בסיומה הטיל את החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה

שוטרי תחנת רחובות פתחו היום בחקירה עם קבלת דיווח בדבר רכב מסחרי שעולה באש בעיר, לאחר שעפ”י החשד היה מעורב בת”ד עם רכב פרטי נוסף.

על-פי גורמי רפואה, מהרכב המסחרי פונה נהג הרכב המסחרי- תושב רחובות בשנות הששים לחייו באורח קשה ונוסף מהרכב הפרטי באורח קל אל המרכז הרפואי קפלן.

בתוך כך, כוחות משטרה גדולים, מז״פ וחבלן הגיעו למקום, סרקו את הזירה ובתום בחינת הממצאים אתרו שרידי מטען חבלה אשר עפי החשד גרם לפיצוץ, הרקע ככל הנראה פלילי.

כאמור, בתום הערכת מצב בראשות מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, הדגיש כי מדובר באירוע חמור וכל האמצעים והיחידות הרלוונטיות עומדות לרשות היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל”פ) במרחב שפלה, בכדי לשים את היד על החשודים במעורבות וכליאתם אחר סורג ובריח למען שלום הציבור ובטחונו.

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן