חמש קבוצות, עשרות שחקנים וגביע אחד: אליפות המתנ”סים של חולון יצאה לדרך

באירועי ה-7 באוקטובר לא מעט שחקנים נאלצו להתגייס למילואים וערב הפתיחה החגיגי היה ההזדמנות הראשונה שלהם לשוב ולשחק כדורסל.

המילואימניקים הוציאו לדרך את העונה החדשה בחולון: “ל-40 דקות משחק אנחנו שבים לשגרה”

חמש קבוצות, עשרות שחקנים וגביע אחד: אליפות המתנ”סים של חולון יצאה לדרך – זו השנה השישית ברציפות. הפעם בשיתוף פעולה של ארגון “החלוץ – חינוך דרך ספורט” מבית דרור ישראל. רכז האירוע, לירן יודלביץ’: “העובדה שחלק מאותם שחקנים, ששירתו במילואים, מגיעים כדי להיות חלק מהליגה – זה אומר הכל”

מלחמת “חרבות ברזל” בעיצומה, אבל מדינת ישראל מנסה בשבועות האחרונים לשוב לשגרה – בכל התחומים. אחד מהם הוא הספורט, המקצועני והעממי. לא פעם זה אף גורם לכמה רגעים מרגשים ולא שגרתיים.

כך היה גם באליפות המתנ”סים של חולון, שיצאה לה לדרך – זו השנה השישית ברציפות, בשיתוף פעולה של ארגון “החלוץ – חינוך דרך ספורט” מבית דרור ישראל, שלקח על עצמו את ארגון וניהול הטורניר בשיתוף פעולה עם רשת קהילה ופנאי חולון. על הפרקט באולם שרון עלו השבוע חמש קבוצות ועשרות שחקנים מגילאי 22 ועד 50, שכעשרה מתוכם חזרו משירות מילואים פעיל או עשו אתנחתא לרגע כדי להשתתף בספתח של ההפנינג הספורטיבי המסורתי.

אליפות המתנ”סים השנה תהיה גם כן במתוכנת של ליגה, שנפתחה, כאמור, השבוע ותסתיים בחודש מאי. המנצחת תזכה בתואר, אבל כפי שרגילים בארגון “החלוץ” השותפות, ההנאה והמשחק ההוגן יהיה מעבר לניצחון כזה או אחר. יש לציין כי הקבוצות מתאמנות כבר מספטמבר, אך בשל אירועי ה-7 באוקטובר לא מעט שחקנים נאלצו להתגייס למילואים וערב הפתיחה החגיגי היה ההזדמנות הראשונה שלהם לשוב ולשחק כדורסל.

“מבחינתנו זה אירוע שהוא מעבר לספורט”, הודה רכז הטורניר מטעם “החלוץ”, לירן יודלביץ’. “עצם העובדה שחלק מאותם שחקנים, ששירתו במילואים או עדיין משרתים ועדיין מגיעים כדי להיות חלק מהליגה – זה אומר הכל. יש כאלה שפשוט מגיעים לפרוק קצת מתח, לחזור לשגרה מסוימת לפני שהם צריכים לצאת שוב לשטח, בדרום ובצפון”.

יודלביץ’ הוסיף: “בחלוץ לקחנו על עצמנו להרחיב את פעילות הליגה, את מספר הקבוצות וליצור אירוע חגיגי. זו מסורת בחולון ובסוף מאי תוכתר פה אלופה חדשה”.

ליגת המתנ”סים בחולון היא רק פעילות אחת משלל הפעילויות של ארגון “החלוץ” בעיר. הארגון מפעיל עשרות קבוצות נוער ברחבי העיר, מפעיל מתנדבים ופרויקטים שונים במרכזים הקהילתיים בחולון.

בנוסף, הפעילויות של ארגון הספורט לילדים ונוער ‘החלוץ’ מגוונת וכוללת, מלבד עבודה עם מפוני הדרום והצפון, גם קבוצות ספורט שנתיות לילדים ונוער במרכזים קהילתיים ובתי ספר, בענפי הכדורגל, כדורסל, מולטיספורט ופרויקטים לבני נוער כעוזרי מאמן.

בנוסף, הם מקיימים סדנאות וימי ספורט ופעילות בהזמנה אישית. הדגש המרכזי של כל הפעילויות הינו הערכים וההיבט החינוכי להגינות, ספורטיביות וחברות, לצד חיבור לקהילה וגיבוש הקהילה סביב הספורט.

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: החלוץ חינוך דרך ספורט

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן