חלום של קיץ – מחנות קיץ טכנולוגיים בינלאומיים בלעדיים לכיתות ב-י”ב

קמפ כמו בחו”ל, עם עשרות סדנאות לבחירה: מדיה, עיצוב, תכנות, גיימינג והרכבה, פיתוח מיומנויות באמצעות AI אומנויות לחימה, תיאטרון, היפ הופ, גלישת גלים. מעבדות חדישות, מגרשי ספורט, חדרי מגורים מרווחים, בריכה ענקית, מתחמי פעילות והרבה ירוק ילדים ובני נוער מרחבי העולם, הפעילויות מתבצעת בשפות אנגלית ועברית. מיועד לכיתות ב’-י”ב.

להיות במחנה הטכנולוגי של BIG IDEA, הוא הגשמת חלום של ילדים רבים, חוויה מעצימה, שכל מי שטועם ממנה, רוצה לחזור גם בשנה הבאה.

הילדים ובני הנוער עוברים בכל חלקי הארץ, ימים מתוחים וקשים ואין ספק, שמגיע להם, בחופש הגדול חוויות שתנתקנה אותם מהמצב.

 

מאות ילדים ובני נוער והעולם, מגיעים מזה 16 שנה, למחנה קיץ בכפר נוער בכרמל צמוד לזיכרון יעקב  לא שגרתי של BIG IDEA, וזוכים להרפתקה מדהימה ויוצאת- דופן, למשך 7 ימים או 13 ימים לבחירתם כאשר כל יום הוא אינטנסיבי ומלא בחוויות מטריפות.

 

צורי זערור מנכ”ל BIG IDEA:

“החזון שלנו, לטפח דור סקרן, חוקר וחושב, לצייד כל אחד ואחת בכלים למימוש הפוטנציאל האישי, ולהיות מקור השראה לרעיונות גדולים מחוללי שינוי, מתוך ערכים של קהילה, רב-תרבותיות וחדשנות ישראלית. השנה, יותר מתמיד, חשוב לנו לאפשר לילדי ישראל ובני נוער חוויות שיעצימו אותם וישכיחו מהם את המאורעות הקשים בשל המלחמה.”

ילדים ובני נוער, המגיעים למחנה, לא משתעממים לרגע, הפעילויות מתקיימות כל העת, בהשגחה מקסימלית של מדריכים ורכזים שחלקם הגדול בוגרים של המחנות שלנו.

סדנאות במגוון תחומים עומדים לרשות המשתתפים, כאשר כל משתתף בוחר 3 סדנאות, בהם הוא רוצה להשתתף, מתוך מעל ל-20 סדנאות בתחומי המחשבים, גיימינג, עיצוב, מוזיקה, רובוטיקה צילום ועוד.

הסדנאות מכוונות לכך שכל חניך וחניכה יצרו פרויקט אישי, אותו יוכלו לקחת הביתה בסוף המחנה, במטרה להמשיך לעבוד ולפתח את הפרויקט שלהם בבית.

לצד הסדנאות הטכנולוגיות, החניכים משתתפים בסדנת הUnplugged  לראשונה סדנה של פיתוח מיומנויות חשיבה יצירתית ופתרון בעיות באמצעות. AI בנוסף, בכל יום ישנן פעילויות חברתיות: תחרויות, מסיבות ריקודים, מופע כישרונות, קומזיץ, מסיבת בריכה ועוד.

המדריכים במחנה, נבחרים בקפידה והינם מעל גיל 18 (חלקם חניכים לשעבר של מחנה הקיץ שלנו שחזרו להיות מדריכים. רובם ככולם, אקדמאים, אנשי טכנולוגיה, המגיעים מכל רחבי העולם. המדריכים מובילים את הסדנאות הטכנולוגיות במהלך היום ומלווים באופן אישי את החניכים בקבוצות הגיל החברתיות. לכל 5 חניכים מוצמד איש צוות, על מנת שכל משתתף יוכל לקבל יחס אישי ואת מלוא תשומת הלב.

מעבר לחוויה המעצימה התורמת למשתתפים, מבחינת בטחון עצמי, עצמאות, מנהיגות, התפתחות אישית ומקצועית המחנה מתקיים בשפות עברית ואנגלית, מה שתורם לשיפור הדיבור וההבנה בשפה האנגלית.

מאז המחנות הראשונים נוצרה קהילה חיה ותוססת ההולכת וגדלה של ילדים ובני נוער מכל העולם שלקחו חלק במחנות, הנוהגים להיות בקשר כל השנה ולהיפגש במחנות שנה אחר שנה.

מחנות הקיץ מתקיימים בכפר נוער בכרמל, ליד זיכרון יעקב.

המחנות מוצעים בשני מסלולים ומתאימים גם לשומרי שבת אין פעילויות עם חשמל במהלך השבת והאוכל כשר.

מסלול ביג אשר יתקיים בתאריכים – 21.7-2.8.24 , 4.8-16.8.24 – 13 ימים ומיועד לכיתות ב’-י”ב.

מסלול ביגי אשר יתקיים בתאריכים – 24.7-30.7.24, 1.8-7.8.24, 8.8- 14.8 – 7 ימים, מיועד לכיתות ב’-ט’.

לפרטים נוספים ולהרשמה.

BIG IDEA הנה חלק מקבוצת ישראל אקספרטס בע”מ – חברה לתיירות חינוכית. מעל 20 שנות ניסיון בעבודה מול ארגונים, בתי ספר, אוניברסיטאות וקהילות יהודיות בכל העולם.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – משפחה: הורים, ילדים ומה שביניהם לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: BIG IDEA

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן