ח”כ שוסטר בפתיחת המטה ברחובות: “בני גנץ בחר אישית את יניב מרקוביץ'”

מרקוביץ’: “רחובות בהנהגתי תשים את התושב במרכז ותהיה עיר מובילה, ליברלית וחדשנית”

סגן ראש עיריית רחובות המועמד לראשות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ חנך את המטה המרכזי, מול תחנת המשטרה.

את המזוזה קבע חבר הכנסת אלון שוסטר אשר בירך בשמו של בני גנץ. מרקוביץ’ ידוע בדיעותיו הליברליות ולפיכף נראו במקום מצביעים ליברליים ידועים בהם חברת המועצה ויד ימינו של מרקוביץ’, ד”ר רוני באום. נכון להיום, נראה כי ד”ר באום לא תמשיך בריצה הפוליטית אולם ברור לכל במי היא וסביבתה תומכים.

“בני גנץ בחר אישית את יניב מרקוביץ’ בין שלושת הראשונים שנבחרו כמועמדי המחנה הממלכתי לראשות רשות מקומית בבחירות המוניציפאליות הקרובות”, אמר ח”כ שוסטר, ראש המטה המוניציפאלי של המחנה הממלכתי. “בני גנץ עוקב אישית אחר מהלך הבחירות ברחובות, ואף יבוא לכאן לביקור של יום שלם במהלך ספטמבר. אנחנו מאמינים ביניב, בעיקר בזכות האיכויות האישיות שלו ובזכות פועלו בהעלאת איכות החיים של תושבי רחובות”.

מרקוביץ’ עצמו היה נרגש מאוד מהמעמד. זוהי הפעם הראשונה שבה הוא מתמודד לראשות העיר ולפי הלך הרוח ברחוב, האיש שהיה הרבה מאחור והחל אחרי כולם, מתחזק יום אחר יום. המחנות האחרים נלחצים, יורים חיצים ברשתות החברתיות ולא מאמינים כיצד בשקט שלו ובעשייה בשטח מרקוביץ’ מביא תומך ועוד תומך ועוד תומך שמביאים עמם משפחות שלמות. בפרסום מחוץ למטה ברור לכל מה עמדתו של מרקוביץ’. בכניסה כתוב באותיות שקשה לפספס: “רחובות בהנהגתי תשים את התושב במרכז ותהיה עיר מובילה, ליברלית וחדשנית”.

“אני נרגש לראות כאן עשרות חברים ותומכים, כאלה הצועדים איתי מראשית פעילותי הפוליטית וכאלה שהצטרפו עם השנים”, אמר מרקוביץ’, “ההתלהבות שלכם, האמונה שלכם בי זה מקור האנרגיה שלי. בואו נתאמץ בזמן שנותר (73 ימים) עד לבחירות כדי שאוכל להמשיך ולשפר את איכות החיים של תושבי רחובות”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

   

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן