"חיסון זה חיסול": וונדליזם במתחם החיסונים בקרית משה; ראש העיר רחמים מלול: "לא נכנע לאיומים ולהפחדה"

הבוקר (שלישי) הגיעו עובדי קופות החולים מכבי וכללית למתחם החיסונים העירוני ונתקלו בונדליזם שנעשה בשלטים במקום במהלך הלילה. השלטים הושחתו באמצעות ספריי אדום ושחור ועל חלק מהם נכתב ״אנחנו לא כבשים״ ו״חיסון זה חיסול״.
.
גם היום, המתחם ממשיך לעבוד כרגיל ובמקום ממשיכים לחסן. בעיריית רחובות רואים את הדבר בחומרה ופנו לבדיקה מידית של מצלמות הביטחון במקום על מנת להעביר את החומר לידי המשטרה. ההערכה היא כי הוונדליזם במקום הוא מעשה ידי מתנגדי חיסונים, לאור ההצלחה של המתחם העירוני, שכן לפי הנתונים של משרד הבריאות – חמישית מתושבי העיר כבר התחסנו, שהם למעלה מ-30,000 איש.
‏ראש העיר, רחמים מלול: "הצטערנו לראות את הוונדליזם שנעשה בכניסה למתחם החיסונים העירוני. אנחנו מגנים כל סוג של אלימות ושל וונדליזם! אם מישהו מנסה לרפות את ידינו במלחמה בקורונה, אנחנו מבהירים שלא נפסיק. אנחנו מעריכים שמדובר במתנגדי חיסונים שעשו את זה, ואנו נדאג לעשות הכל על מנת שיבואו על עונשם. אנו פועלים בהתאם להמלצות מומחים ומדענים, ונמשיך במבצע החיסונים המצליח של העיר רחובות אשר עד כה הביא לחיסון של חמישית מתושבי העיר. לא ניכנע לאלימות ולהפחדה מכל סוג שהוא. אני קורא לתושבים זכאי החיסון דווקא עכשיו – להמשיך ולקבוע תורים ביתר שאת , להגיע ולהתחסן כדי שנוכל למגר את הקורונה בעיר רחובות בהקדם האפשרי".
כזכור, המתחם הוקם על ידי העירייה במתנ"ס חוויות בקרית משה, רחוב קלמן גבריאלוב 20, בסיוע צוות המקום בראשותו של סמנכ״ל חוויות גולן ביטון.
חשוב להבהיר כי החיסונים במתחם חוויות למבוטחי כללית ומכבי בלבד וכל בירור /זימון תור מתבצע ישירות מול קופות החולים
לזימון תור במוקד מכבי 3555*
לזימון תור במוקד קופח כללית 2700*
לזימון תור במוקד קופ״ח לאומית 507*
מבוטחי קופת חולים מאוחדת בעיר יחוסנו במרכז חיסוני הקורונה שהוקם במרפאת מאוחדת ב-בנימין 4, זמינות תורים גבוהה באפליקציה, באתר ובמוקד 3383*

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן